Objektet më të mira që nuk mund të përmirësohen më tej - Business Magazine Albania

Objektet më të mira që nuk mund të përmirësohen më tej


Disa gjëra janë të përjetëshme, të dallueshme dhe nuk ka kuptim që të përpiqemi t’i përmirësojmë.

Ne kemi pyetur dizenjues për të marr mendimin e tyre për produkte të krijuara më së miri.

Ne kontaktuam me Aaron Draplin, një dizajner logosh që ka më shumë informacion rreth bloqeve të shënimeve Field Notes dhe logove në përgjithësi, dhe Bill Cowels, dizenjues industrial në kompaninë e software-ëve solidThinking, dhe Dan Formosa, dizajner në OXO, për produktet që janë shumë të dashura si për dizenjuesit ashtu edhe për konsumatorët.

Kapëse letrash – Ky send i vogël mjafton për të kapur mirë një pirg me letra.

Stilolapsat Bic – Ky produkt është i lirë ndërkohë që akoma është i fortë dhe i besueshëm, ka thënë Rohles.

Luga dhe piruni – Këto enë kuzhine kanë qëndruar po njësoj për mijëra vite për një arsye: Ato e bëjnë punën më së miri.

Blloku i shënimeve – “Në një botë plot me të dhëna, klikime, dhe zile kumbuese që munduhet të na mbajnë nën kontrroll, një laps dhe një faqe e bardhë në një bllok shënimesh janë gjithmonë të palimitueshme,” ka thënë Draplin.

Bluza me një xhep – “Ne mbajmë shumë gjëra. Një bluzë me një xhep? Do të ishte perfekte. Ajo është e mirë për të mbajtur para apo kartën e identitetit, ose telefonin që e keni bezdi ta mbani në dorë,” ka thënë Draplin.

Rendeja e djathit – Kjo grirëse djathi ndoshta është dhe objekti më i mirë i kuzhinës.

Makina kapëse – E fortë, e rëndë, dhe me një pamje që nuk del kurrë nga moda. “Është Kadillaku i makinave kapëse,” ka thënë Rohles.

Hapëset e kanaçeve – Kanaçet me hapëset e stakuara u shfaqën në vitin 1980 për të zëvendësuar hapëset që hiqeshin tërësisht nga kanaçja. Sistemi i ri më kompleks ngritës dhe mbështetës është konsideruar një arritje e gjeniut që e dizenjoi.

Shënimet ngjitëse – Krijimi i tyre ishte një aksident, por kombinimi i letrave katrore me ngjitëse janë një produkt i pazëvendësueshëm.

Jeep Wrangler – “Është një automjet i fortë,” ka thënë Rohles, “Kur njerëzit mendojnë për një makinë me të cilën do të ngjisnin terrenet më të vështira, menjëherë mendja iu shkon te Hummer apo Jeep.”

Ngjitësi tubet – “Forma e tij nuk ka ndryshuar për një kohë të gjatë,” ka thënë Rohles. Por duke e parë punën e mirë që bënë, ndoshta nuk është e nevojshme të ndryshohet.

Brisku – Që nga ndryshimi i briqseve të drejtë, mënyra se si ne rruhemi nuk ka ndryshura për dekada, ka thënë Rohles, edhe pse kompanitë i reklamojnë produktet e tyre të reja si inovative.

Elektriku i dorës me magnet – Kurrë nuk ka patur një ndriçues kaq të fortë, ka thënë Rohles. Ky është standarti prej të cilit gjykohen elektrikët e tjerë të dorës.

Pistoleta Colt M1911 – Çdo pistoletë moderne është frymëzuar nga Colt M1911 si nga ana funksionale ashtu dhe nga ajo estetike. Është standarti i artë.

/BusinessInsider

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0