Njihuni me trendet dixhitale, të cilat do të dominojnë në 2025-ën - Business Magazine Albania

Njihuni me trendet dixhitale, të cilat do të dominojnë në 2025-ën

Trend

Nga Klareta Çumani, Eksperte Marketingu

Ndërsa i afrohemi vitit 2025 marketingu dixhital vijon të evoluojë, duke ofruar mundësi dhe sfida të reja për markat dhe ofruesit e shërbimeve. Më poshtë kemi renditur tendencat kryesore që pritet të dominojnë tregun global:

 

trende

 

Ekonomia e Krijuesve në Rritje

Partneritetet midis markave dhe krijuesve të kontentit, ku produktet integrohen natyrshëm në përmbajtje, do të vazhdojnë të rrisin autenticitetin dhe angazhimin e audiencës.

Dominimi i Videove

Video do të mbetet kontenti më i konsumuar në rrjetet sociale. Platformat si TikTok, Facebook, Instagram apo YouTube po i japin prioritet përmbajtjes së shkurtër. Gjatë vitit 2025, pritet të kemi video me sekuenca apo përmbajtje më të gjata, duke ofruar më shumë mundësi për përmbajtje kreative apo storytelling. Meqenëse lodhja nga abonimet e shumta mujore po rritet, konsumatorët pritet të kthehen drejt kontentit me reklama.

Teknologjitë Immersive në Qendër të Vëmendjes

Teknologjitë imersive, si realiteti virtual, po ofrojnë mënyra inovative për të angazhuar audiencat dhe po revolucionarizojnë mënyrën se si markat lidhen me audiencën. Ndërkohë, kompani si Netflix planifikojnë dyqane pop-up interaktive, ku mund të kemi më shumë përvoja gjithëpërshirëse.

 

Lexo edhe: 4 mentalitete që i duhen ekipit tuaj për një transformim dixhital të suksesshëm

 

Rritja e Asistentëve Personalë të Bazuar në Inteligjencë Artificiale

Viti 2025 mund të shënojë një hap të rëndësishëm në inteligjencën artificiale me përdorimin e  asistentëve personalë, të cilët kuptojnë gjuhën natyrale dhe kryejnë detyra komplekse. Kjo do të ndryshojë industritë, pasi do të rrisë produktivitetin si edhe do të përmirësojë shërbimin ndaj klientit.

Lëvizja e DE-Influencing dhe Konsumi i Qëndrueshëm

Trendi i “DE-influencing” po nxit konsumimin e kujdesshëm dhe qëndrueshmërinë mjedisore. Markat pritet të theksojnë vlerën e produktit dhe të nxisin vendime blerjeje të informuara dhe të mirëmenduara.

Si po i përqafojnë markat edhe kompanitë trendet dixhitale lokalisht gjatë 2024?

Ndërkohë, që jemi ende në vitin 2024,videot vijojnë të dominojnë, si forma e kontentit më e konsumuar në rrjetet sociale.Përpos reklamave tradicionale, bizneset dhe markat po investojnë në krijimin e përmbajtjes origjinale për rrjetet sociale ku janë prezent, duke u përshtatur  me ndryshimet e algoritmeve të platformave si TikTok, Instagram duke përqendruar vëmendjen në formate të reja.

Gjithashtu, teknologjitë e avancuara si realiteti virtual (VR) dhe realiteti i shtuar (AR) po ofrojnë mundësi të reja për video reklamuese inovative. Nga ana tjetër videot edukative të realizuara nga kompanitë apo markat synojnë të informojnë klientët potenciale rreth produkteve dhe shërbimeve që ofrojnë.

Teknologjitë e reja si videoja, realiteti virtual dhe inteligjenca artificiale pritet të dominojnë gjatë 2025. Ndërkohë, një ndryshim i rëndësishëm në sjelljet e konsumatorit, i nxitur nga trendi i ‘DE-influencing’, do të kërkojë që bizneset të adaptohen me praktika më të qëndrueshme.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0