Njerëzit që janë të mirë në bisedat rastësore bëjnë këto pesë pyetje për të qenë “më të vërtetë dhe më pak të çuditshëm” - Business Magazine Albania

Njerëzit që janë të mirë në bisedat rastësore bëjnë këto pesë pyetje për të qenë “më të vërtetë dhe më pak të çuditshëm”

Bisedat e rastësishme shpesh hidhen poshtë si të pakuptimta dhe që shkaktojnë ankth. Njerëzit ose duan të dalin menjëherë në temë, ose duan të shkojnë në shtëpi. Por disa nga marrëdhëniet më të rëndësishme fillojnë me një bisedë të rastësishme.

Bërja e bisedave të paharrueshme vështirë se kërkon një stil apo kreativitet të jashtëzakonshëm, se sa ndjeshmëri dhe mirëkuptim. Si trajner i të folurit publik, gjithmonë u them njerëzve që të mendojnë për gjetjen e gjuhës së përbashkët. Qëllimi juaj? Trego inteligjencën emocionale. Merrni një rrezik, por mos u kërcënoni.

Këtu janë pesë pyetje që njerëzit që janë të mirë në bisedat e rastësishme i përdorin për t’u dukur më reale dhe më pak të sikletshme:

  1. “Nga jeni?”

Pyetjet më të mira të fillimit të bisedës janë përshtatur për t’iu përshtatur momentit dhe ato e ftojnë personin tjetër të ndajë në një mënyrë që nuk është as invazive dhe as e vështirë për t’u përgjigjur.

Për fat të mirë, njerëzve u pëlqen të flasin për vendlindjet e tyre. Nëse jeni në një dasmë në Boston, për shembull, mund të pyesni, “A keni fluturuar brenda apo jeni nga këtu?”

Një variant i kësaj pyetjeje mund të jetë gjithashtu, “Si e njihni filanin?” (d.m.th. personi që pret ngjarjen). Sido që të jetë, thelbi i këtyre pyetjeve është i thjeshtë: “Si u bëre që më qëndrove përballë?”

  1. “Cila ishte puna jote më pak e preferuar?”

Mikut tim, i cili pretendon se urren bisedat e rastësishme – por që ndodh gjithashtu të jetë folësi më i mirë që njoh – i pëlqen t’i kornizojë pyetjet sikur të jenë pjesë e një sondazhi: “Kam një pyetje që ua bëj gjithmonë njerëzve: Cila ishte më e pakta? puna e preferuar?”

Kjo i jep vetes shumë pyetje pasuese. Puna e keqe duhej të kishte ndodhur diku (“Ku?”). Dhe padyshim që përfshinte detyra të tmerrshme (“Çfarë ishin ata?”) dhe një shef të shëmtuar (“Çfarë bënë ata? Askush nuk i ndaloi?”).

Qasja e sondazhit mund të zbatohet në miliona mënyra të ndryshme. Merrni udhëtimin, për shembull: “Po përpiqem të planifikoj udhëtimin tim të ardhshëm dhe po bëj një sondazh: Nëse do të kishit një muaj pushim, duke filluar nga nesër, ku do të shkonit?”

  1. “A po kaloni bukur?”

Kjo pyetje ka një numër të pafundëm variantesh: “A po argëtoheni?” “A nuk është kjo e mrekullueshme?” “Si po shkon vera juaj?” “A keni ftohtë?” “Çfarë ju pëlqen më shumë, [gjëja X në dhomë] apo [gjëja tjetër X në dhomë]?” “Unë thjesht po mendoja për folësin kryesor dhe atë që ajo tha për [X]. E vutë re këtë?”

Të gjitha këto janë të shkëlqyera sepse mundësojnë lidhje të lehtë. Me një të huaj, ju duhet të reflektoni për diçka që po ju ndodh të dyve dhe t’i bëni ata më të rehatshëm në këtë proces.

  1. “Çfarë bëni?”

Kjo pyetje merr një reputacion të keq për të qenë një gjë e tmerrshme për t’u bërë, duke pasur parasysh reputacionin tonë për “punorizëm”.

E kam dëgjuar këtë pyetje të formuluar më delikate në spanjisht: “Kujt i përkushtohesh?” Parë në këtë këndvështrim, është e kujdesshme të pyesësh “Çfarë bën?” sepse me të vërtetë do të thotë “Për çfarë të intereson më shumë?”

Gjithmonë ka vend për hetim të sinqertë rreth interesave të njerëzve. Nëse jeni në një ngjarje të industrisë, është e lehtë të pyesësh nëse dikush po merr pjesë apo është atje për të vëzhguar.

Përsëri, nëse jeni në një shfaqje qensh, mund të pyesni: “A jeni këtu si spektator apo profesionist?”

  1. “Më trego për familjen tënde”

Për shumë njerëz, familja është tema më e rëndësishme. Të pyesësh për familjen e dikujt tjetër është një shfaqje respekti.

Nëse personi me të cilin po flisni duket se ka ardhur në një ngjarje me familjen e tij, për shembull, është krejtësisht e sjellshme të pyesni: “A keni vëllezër e motra të tjerë?” “A je më i madhi apo më i riu?” “A është ai vëllai juaj? Ju dukeni identike.”

Është gjithashtu e vërtetë, megjithatë, se familja për shumë njerëz është një burim i qëndrueshëm dhe i pashëruar i traumës ose stresit. Si me çdo temë, nëse dikush duket i pakëndshëm, tërhiquni./ CNBC 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0