Kompania ruse StartRocket thotë se dëshiron të shfaqë reklama madhështore natën në qiell duke përdorur imazhe me nanosatelitë, një vizion që ilustrohet në një video-koncept që tregon sesi duket logoja e kompanive McDonald dhe KFC që fluturojnë në qiell si konstelacione të reja.
Sipas udhëheqësit të projektit, Vlad Sitnikov, ky avancim në qiellin e natës është hap i logjikshëm i radhës për reklamat.
“Ne jemi të sunduar nga markat dhe eventet,” tha ai për Futurism. “The Super Bowl, Coca Cola, Brexit, Olimpiada, Mercedes, FIFA e të tjera. Ekonomia është sistemi sundues i shoqërisë. Industria e argëtimit dhe reklamimi janë zemra e saj”.
Në të ardhmen e afërt, ne do të jetojmë në hapësirë dhe njerëzimi do të fillojë të dhurojë kulturën e saj në hapësirë. Sa më profesionistë udhëheqësit dhe pionierët, aq më mirë do të jetë për të gjithë shoqërinë”.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.