Një influencer-e që fansat e saj e quanin “Perëndeshë e lezetshme”, zbulohet se është një grua 58 vjeçare


Një vlogger-e e famshme kineze që më parë mbështetej në filtrat e telefonit për t’u dukur e re, aksidentalisht e zbuloi identitetin e saj të vërtetë si një grua 58-vjeçare, kur rastësisht një problem teknik tregoi fytyrën e saj të vërtetë, raportojnë mediat lokale.

Vlogger-ja, e njohur si “Madhëria e Saj, Qiao Biluo” , ishte duke bërë një video live më 25 korrik, kur një gabim teknik bëri që bukuria e saj të zhdukej, njoftoi platforma e Kinës Lychee News.

Ajo zakonisht përdor një filtër bukurie për t’u dukur më e re në video.

Para gabimit teknik, ajo kishte rreth 135,000 ndjekës në faqen kineze të videove Douyu, tha Lychee News. Fansat e saj më parë e përshkruanin atë si një “perëndeshë të lezetshme” me një “zë të ëmbël dhe shërues”, njoftoi tabloidi i Global Times.

Njerëzit filluan menjëherë të largoheshin nga video-ja, dhe shumë ndjekës meshkuj menjëherë e hoqën abonimin e tyre nga kanali i saj, raportoi BBC.

Ajo që nga ajo kohë e ka pranuar se është 58 vjeç, sipas Global Times.

Megjithatë, ky dështim vetëm sa e ka përmirësuar karrierën e saj online.

Pavarësisht rënies fillestare të ndjekësve meshkuj menjëherë pas gabimit teknik javën e kaluar, popullariteti i saj në të vërtetë është rritur. Që nga mbrëmja e së mërkurës, profili i saj në Douyu ka më shumë se 985,000 ndjekës, ku shumë fansa i kanë dërguar mesazhe inkurajuese.

Ajo gjithashtu ka filluar të marrë sponsorizime nga kompani që shesin softuere bukurie, dhe njoftoi të martën se e ka në plan të regjistrojë një album muzikor, raportoi Global Times.

Por Partia Komuniste mund ta shfrytëzojë këtë rast si një shembull për t’i shkatërruar vlogger-ët.

Qeveria kineze, e cila kontrollon mediat dhe industrinë e lajmeve, është përpjekur të shkatërrojë formën e video-ve live.

Tabloidi i Global Times, e përshkroi “industrinë e influencerëve në internet” si një industri “ku nuk dihet se kush është me të vërtetë pas ekranit, dhe çdo gjë – duke përfshirë informacionin e paligjshëm – mund të transmetohet përmes internetit”.

Tabloidi citoi gjithashtu “analistë” që thoshin se influencerët në Kinë kanë një “ndikim negativ mbi adoleshentët, të cilët nuk janë aq të pjekur sa të dinë se çfarë është e drejtë dhe e gabuar”.

BusinessInsider

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0