Një darkë në QIELL - Business Magazine Albania

Një darkë në QIELL


Në maj të vitit 2006, Hakuna Matata, një agjensi e specializuar në gastronomi dhe Grupi Fun, një kompani e specializuar në instalimet e vinçave nëpër parqe bashkuan forcat dhe bën ëndrrat e një fëmije realitet: një tavolinë fluturuese për të ngrënë darkë e pagëzuar me emrin “Dinner in the sky(dinnerinthesky.com). Gjatë viteve të fundit, “Darka në Qiell” ka kaluar qiellin e 45 vendeve … në Evropë por edhe në Australi, Japoni, Indi, Dubai, Afrikën e Jugut, Brazil, Shtetet e Bashkuara, Meksikë, Kanada dhe Kinë.

Ky lloj suksesi ishte i mundur në saj të 2 rregullave të arta për aktivitetet e kompanisë: ekskluziviteti dhe siguria. Qielli është një ëndërr që i ka hipnotizuar gjithmonë qeniet njerëzore. Sot njerëzit duan të kenë përvoja të jashtëzakonshme. Kompania dëshiron t’i ofrojë klientëve të saj përvojat më të veçanta që mund të imagjinohen në një mënyrë krejtësisht të sigurt. Të gjitha këto janë ëndrra janë të arritshme në saj të “Events in the Sky”.

Siguria është rregulli i dytë i artë. Të gjitha konceptet janë të dizajnuara në bazë të normave gjermane DIN 4112. Siguria është një nga arsyet pse “Darka në qiell” tani operon në mbi 45 vende dhe ka autorizimin zyrtar nga vendet më “të vështira”, duke përfshirë Francën, Kanadan, Australinë dhe Israelin.

Kjo platformë e re ju lejon të hani një darkë apo të pini një gotë shampanjë me miqtë, ndërsa qëndroni në një lartësi prej 50 metra.

The sky is no longer the limit!

Burimi: dinnerinthesky.com

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0