Nike ridizenjon aplikacionin por... - Business Magazine Albania

Nike ridizenjon aplikacionin por…


Prej disa vitesh, aplikacioni Nike + Running ka qenë një shkarkim thelbësor dhe ‘shoqëri’ për miliona njerëz duke u përpjekur për të mbajtur trupin në formë dhe për të përmirësuar shëndetin e tyre. Ajo ka midis 10 – 50 milion instalime në Google Play, dhe shumë më shumë se kaq shkarkime në iOS.

Por kohët e fundit (dhe shumë rastësisht), Nike ka vendosur të rrezikojë dhe të riparojë një aplikacion jashtëzakonisht popullor për smartphone nga e para. Ajo që quhet tani Nike + Run Club dhe në fakt përshtypja e parë le të themi se nuk ka qenë shumë pozitive deri tani, raporton TechSot.Al.

Pavarësisht nga motoja se versioni i ri është bërë “për vrapues, nga vrapues,” shumë përdorues të vjetër të Nike + nuk kanë reaguar mirë ndaj risisë së lançuar nga Nike. Si rezultat i kësaj, aplikacioni i ri Nike + Run Club ka rënë në 2 yje në ‘review’ midis përdoruesve të iPhone; kjo është në fakt nga rankimi 1.5 yje që mori menjëherë pas ridizenjimit.

/Ky artikull u publikua së pari nga TechSot.al. Business Magazine Albania ka të drejta të plota të ripublikimit të këtij artikulli, në bazë të marrëveshjes mes palëve.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0