Nike lançon atletet HyperAdapt 1.0 që mbathen automatikisht - Business Magazine Albania

Nike lançon atletet HyperAdapt 1.0 që mbathen automatikisht


Nike ka lançuar HyperAdapt 1.0, atletet e saj të para që lidhen vetë që operojnë me bateri.

Drejtuesja e Inovacionit Tiffany Beers e Nike ka shpjeguar se si lidhëset high-tech lidhen vetë. “Kur i vishni në këmbë, shputa juaj do të shtypë një sensor dhe sistemi do të shtrëngohet automatikisht,” ka thënë ajo në një deklaratë në ëebite-in e Nike. “Dhe më pas ndodh 2 butona anash për t’i shtrënguar ose liruar. Ju mund ta përshtasni me këmbën tuaj derisa t’ju rrijë mirë.”

Personalizimi në “majë të gishtave” në këmbët tuaja.

Ideja është t’i japim përdoruesit më shumë kontroll mbi masën e këpucës në këmbën e tij, ka thënë dizenjuesi i Nike Tinker Hatfield.

Vitin e kaluar, Hatfield i dha Michael J. Fox këpucët origjinale të Marty McFly nga Back to the Future, një palë këpucë të cilat mund të mbatheshin vetë.

Aktori ikonë provon këpucët e edicionit të limituar që nuk doli në shitje, të cilat janë fiks për masën e tij më 21 tetor 2015. Kjo është pikërisht data kur ai udhëton në Back to the Future Part II, ku ai mbath një palë këpucë magjike të cilat kanë fuqinë të mbathen automatikisht.

Nike Hyper Adapt 1.0 do të jenë të vlefshme për shitje për sezonin e pushimeve për psonisje. Ndërsa nuk ka ende dijeni rreth çmimit të këtyre atlete, bëni më mirë të filloni të kurseni. Nuk mund të imagjinojmë të jenë të lira.

Jo gjithkush mund t’i blejë ato në fakt. Në një manovër shumë të zgjuar marketing, Nike thotë se duhet të jesh një përdorues i regjistruar në Nike+, aplikacionin e fitnesit të vetë kompanisë. Nëse jeni të interesuar për të blerë një palë atlete Nike Hyper Adapt 1.0, ju mund të regjistroheni për të marrë azhornime me email nga Nike.

https://youtu.be/z7Cyv3cvIxY

 

/Nike News

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0