Nike do të prodhojë veshje sportive për gratë muslimane


Ka qenë një javë mjaft përfshirëse për Nike, marka sportive e cila ka prodhuar një linjë veshjesh me masa plus për gratë muslimane, por duket që gjërat nuk po ngadalësohen aspak.

Tani duket se Nike është duke lançuar ‘Nike Pro Hijab’ për gratë muslimane të cilat janë edhe atlete dhe do të vihen në dispozicion në pranverën e vitit 2018.

“Nike Pro Hijab mund të ketë më shumë se një vit që po realizohet, por shtytja e saj mund të shihet edhe vite më parë, për një ndryshim kulturor të vazhdueshëm për të gjitha gratë që kanë përqafuar sportin”, thotë një deklaratë nga Nike. ”

Amna Al Haddad, një atlete femër e peshëngritjes nga Emiratet, ishte ajo që frymëzoi krijimin e ‘hixhabit sportiv’ gjattë vizitës së saj në Laboratorin e Kërkimit të Nike.

Produkti u testua muajin e kaluar në një reklamë të fundit të Nike ku paraqiti gratë atlete nga Lindja e Mesme, disa prej të cilave kishin veshur këto veshje.

Zëdhënësja globale e Nike, Megan Saalfeld tha se produkti është “projektuar si një rezultat i drejtpërdrejtë i sportistëve të cilët na kanë thënë se kishin nevojë për këtë produkt dhe ne shpresojmë se ajo do të ndihmojë atletët në të gjithë botën.”

Burimi: mashable.com

Must watch
Business Mag Nr. #22 - Dhjetor 2019

Kemi ndjekur me vëmendje zhvillimet në ekonomi, e në veçanti ata që ne i quajmë gjeneratorët e kësaj ekonomie, sipërmarrësit privatë. Padyshim që sfidat janë të mëdha. Tregje të pa konsoliduara, konkurrencë e pandershme në shumë sektorë, pak mundësi për financim dhe investime në projekte të reja, Por ne kemi vërejtur gjithashtu një dinamikë e dëshirë të madhe për të ecur përpara.

Në Numrin 22 të Revistës së Businessmag, ju do të gjeni sipërmarrës të dhjetëvjeçarit të fundit, të cilët po shënojnë historinë e tyre të suksesit pa u ndier. Aktivë, energjikë, vizionarë dhe shumë të thjeshtë, ata mund të jenë një model shumë i mirë për t’u ndjekur. I tillë është Urani. Pasioni për perfeksionizëm e siguri nuk ia ul ritmin marramendës të ngritjes dhe zhvillimit të një biznesi. Ai sot ka ngritur një rrjet biznesesh të tija dhe administron edhe sipërmarrje të tjera.

Në brendësi të revistës do të gjeni edhe sipërmarrës të tjerë, nga Shqipëria dhe Kosova.

Ky numër u është dedikuar personazheve të suksesshshëm dhe zhvillimit të aftësive në shërbim të tregut. Ndaj i kemi dedkuar një paketë speciale artikujsh kapitalit njerëzor, rëndësisë së tij, sfidave dhe projekteve të vitit të arshshëm, të prezantuara në Shkollën Verore organizuar nga projekti zviceran “Aftësi për Punë”.

Mes personazheve ju sjellim Brizida Delvina, administratore e një hoteli në Tiranë, Ajo ka zhvilluar një karrierë ideale në fushën e hoteleri-turizmit. Edhe pse Brizida pëlqen të rrijë larg vëmendjes, ajo është një model frymëzues dhe një mentore e mundshme, tashmë edhe për ju që do …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale