Nike do të prodhojë veshje sportive për gratë muslimane - Business Magazine Albania

Nike do të prodhojë veshje sportive për gratë muslimane


Ka qenë një javë mjaft përfshirëse për Nike, marka sportive e cila ka prodhuar një linjë veshjesh me masa plus për gratë muslimane, por duket që gjërat nuk po ngadalësohen aspak.

Tani duket se Nike është duke lançuar ‘Nike Pro Hijab’ për gratë muslimane të cilat janë edhe atlete dhe do të vihen në dispozicion në pranverën e vitit 2018.

“Nike Pro Hijab mund të ketë më shumë se një vit që po realizohet, por shtytja e saj mund të shihet edhe vite më parë, për një ndryshim kulturor të vazhdueshëm për të gjitha gratë që kanë përqafuar sportin”, thotë një deklaratë nga Nike. ”

Amna Al Haddad, një atlete femër e peshëngritjes nga Emiratet, ishte ajo që frymëzoi krijimin e ‘hixhabit sportiv’ gjattë vizitës së saj në Laboratorin e Kërkimit të Nike.

Produkti u testua muajin e kaluar në një reklamë të fundit të Nike ku paraqiti gratë atlete nga Lindja e Mesme, disa prej të cilave kishin veshur këto veshje.

Zëdhënësja globale e Nike, Megan Saalfeld tha se produkti është “projektuar si një rezultat i drejtpërdrejtë i sportistëve të cilët na kanë thënë se kishin nevojë për këtë produkt dhe ne shpresojmë se ajo do të ndihmojë atletët në të gjithë botën.”

Burimi: mashable.com

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0