Në Shqipëri ne përdorim shumë motive të huaja. Pse të mos përdorim ato shqiptare? - Business Magazine Albania

Në Shqipëri ne përdorim shumë motive të huaja. Pse të mos përdorim ato shqiptare?


Emri i projektit: Motive Shqiptare

Anëtarët e ekipit:

Enes Kristo / 16 vjeç / Shkollë e Mesme

Xhoi Rapi / 17 vjeç / Shkollë e Mesme

Motive Shqiptare  është fituesi i dytë i Startup Weekend Tirana. Ishte ky event i cili bashkoi forcat me fondacionin suedez Trashëgimi Kulturore pa Kufij (CHwB) për të sjellë për tre ditë (29 -31 Maj, 2015), prezantimin e studentëve e profesionistëve të rinj të planeve të tyre të biznesit, me synim rritjen e rolit të trashëgimisë kulturore në zhvillimin e turizmit në Shqipëri.

Enes Kristo dhe Xhoi Rapi flasin në këtë intervistë ekskluzive për Infoalbania për këtë projekt dhe si e përjetuan këtë eksperiencë dhe Startup Weekend Tirana:

Cila është ideja e biznesit që propozon projekti juaj ?

Në Shqipëri ne përdorim shumë motive të huaja. Pse të mos përdorim ato shqiptare? Qëllimi i biznesit tonë është të mbledhë motivet kulturore shqiptare në paketa, qofshin ato fizike ose dixhitale.

Cfarë zgjidhje ofron dhe kujt i shërben?

Këto paketa do të bëjnë të mundur që njerëzit ta kuptojnë më mirë kulturën tonë. Më të interesuarit janë emigrantët e diasporës, turistët dhe pse jo të gjithë shqiptarët

Cilat ishin pritshmëritë tuaja nga Startup Weekend?

Ishim duke shpresuar për më të mirën; ideja na erdhi atë ditë. Punuam shumë që të fitonim ama, meqenëse ishim më pak sesa grupet e tjera.

Ishte hera e parë që merrnit pjesë?

Për të dy ishte hera e dytë në fakt. Vitin e kaluar madje unë (Enes) isha pjesë e grupit që mori vendin e parë.

Si do ta përshkruanit me 1 fjali këtë përvojë?

Shpërblim për inovacionin dhe mundin.

Vlerën e çmimit të fituar për cfarë do ta përdorni?

Sigurisht për të punuar me projektin tonë. Neve do përpiqemi të ftojmë ekspertë të fushave të ndryshme që të na ndihmojnë të finalizojmë paketat. Gjithashtu hostimi falas për 1 vit do të na rregullojë lehtësisht pjesën e E-commerce.

Ku e shikoni biznesin tuaj pas 6 muajsh? Po pas 1 viti?

Jemi të bindur që pas 6 muajsh ne do ta kemi vendosur projektin mbi themele të sigurta, dhe pas një viti do të kemi mbaruar punën me mbledhjen bazë. Dhe kemi për të bërë vetëm përmirësime.

A ju duhet ndihmë e metejshme për ta hedhur biznesin në treg?

Siç e thamë, na duhen së pari njerëz të fushës. Së dyti do të ishim të interesuar mbi njerëz që janë marrë me E-commerce edhe SEO.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Kurrë mos iu ndaj parimeve të tua të nderit dhe qëllimit të mirë.”
— Winston Churchill
Must watch
Business Mag Nr. #39 – Shtator 2025

‘’Zgjidhni njeriun’’ … ‘’Punësoni për aftësitë e buta’’….   Janë sot postulate nga ekspertët dhe studiues të tregut të punës, të cilat iu drejtohen stafeve të burime njerëzore. Mund edhe të duket pak romantike për kohën që po jetojmë, por zgjedhja e njeriut të duhur për t’i hapur dyert e zyrës, për ta futur në gjirin e skuadrës tënde dhe për t’i dhënë pushtetin e të folurit në emër të brand-it tënd ka sot vlerë më shumë se kurrë më parë. Rëndësia e ‘aftësive të buta’ qëndron në faktin e të zotëruarit të cilësive si komunikimi, dëshira për të provuar e qenë kurioz, bashkëpunimi, empatia, besnikëria, etika e lartë dhe padyshim ndershmëria; tipare të cilat nuk janë edhe aq të thjeshta për tu gjendur në njeriun modern i cili duket se vrapon pas trendeve, të resë dhe virales dhe për të cilin çdo gjë që ka më shumë ndjeshmëri seç duhet është ‘jashtë mode’.

Për ne shqiptarët shumë nga këto vlera njerëzore janë edhe vlera të familjeve tona, vlera të cilat jan duartrokitur gjithmonë në mjediset ku jemi rritur, por që ndoshta nuk duartrokiten edhe shumë sot, ndër breza më të rinj…, ose të paktën nuk duartrokiten në publik. 

E kush më …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0