Në kulmin e Covid, zhvendos biznesin e saj të konsulencës nga Italia në Shqipëri - Business Magazine Albania

Në kulmin e Covid, zhvendos biznesin e saj të konsulencës nga Italia në Shqipëri

nga Italia në Shqipëri

Pikërisht kur sipërmarrjet po mbyllen gjithandej, Maria Chiara Petrone ka mbi një muaj në Shqipëri dhe ka vendosur të hapë sipërmarrjen e saj këtu.

Pasi është njohur me mundësitë në Shqipëri, Maria Chiara është bindur që duhet të tranferojë sipërmarrjen e saj. Kur e takojmë kuptojmë se dinamika e Tiranës dhe taksat më të ulëta se e kanë bindur të zhvillojë sipërmarrjen e saj të konsulencës në Shqipëri.

“Jam lidhur me Shqipërinë përmes një avokati shqiptar, me të cilin bashkëpunoj. Ai më ka prezantuar një panoramë më të mirë krahasuar me Italinë, përsa i përket ritmit të zhvillimit. Në Itali, ndërmarrjet e vogla dhe të mesme janë në vështirësi, mbi të gjitha ato me TVSH. Atje ka një klimë shumë të pasigurt ekonomike dhe sociale”, thotë ajo.

Avokati e ka sqaruar për kuadrin fiskal për ndërmarrjet e vogla dhe të mesme, i cili i duket i dobishëm për sipërmarrjet, ndaj ka zgjedhur të mësojë më shumë dhe të vijë këtu për të parë realisht mundësitë. “Sapo erdha në fakt, më është hapur një dirtare e madhe. Shqipëria është një territor me shumë mundësi, në ndërtim dhe në zhvillim të plotë dhe rrjedhimisht gati për të pritur risi që mund të vijnë nga Italia apo vende të tjera si Gjermania, Zvicra dhe Europa”, thotë ajo.

Kjo është përvoja e saj e parë dhe tregon se kur mbërriti në Tiranë, gjeti një ambjent shumë mikpritës e të hapur për risitë. “Kjo më duket një lehtësi e madhe nga këndvështrimi i biznesit. Fokusi im i biznesit është business scouting dhe business Development, ku ndihmoj sipërmarrje të vogla dhe të mesme për t’u zhvilluar jashtë Italisë, për të krijuar marrëdhënie të reja tregtare mes strategjive të marketingut të orientuara drejt gjetjes së tregjeve të reja dhe klientëve potencialë, si dhe mundësinë e rritjes së markës në një territor”, thotë ajo.

Lexo: Elvin Guri: investimi në atdhe, përplasje mes ideve romantike të diasporës dhe realitetit në vendin amë

Sipas saj, tregu italian është maturuar ndërsa shumë më konkurencë ofron territori shqiptar. Ndaj ajo sheh një alternativë të mire, ku të krijojë mundësi të reja edhe në vendet përrreth si Kosova, Maqedonia e Veriut, Greqia dhe Turqia.

“Think big, act bigger”,  është motoja e saj dhe objektivi kryesor është suksesi, investimi i kohës dhe energjisë për zhvillimin dhe ndërtimin e një marke në një kontekst të caktuar ekonomik. Ky nuk është një rriugëtim imediat, tregon ajo, por një rrugëtim ndërtimi të identitetit të brandit dhe imazhit të brandit, përmes strategjive të fokusuara të komunikimit.

Maria Chiara ka lindur në Lovere, provincia e Bergamos, ku jetoi për 13 vite, pastaj është transferuar në Benevento, ku ka vazhduar studimet. Studimet universitare i zhvillon në Romë, ku nis dhe karrierën e saj profesionale.

Me rëndësi për të ishte bashkëpunimi me zyrën e shtypit të Vittorio Sgarbit, një përvojë vendimtare për jetën e saj, pasi sapo mbyll atë marrëdhënie pune, vendos të hapë një sipërmarrje komunikimi dhe marketingu MCP CONSULTING AND MANAGEMENT dhe të ofrojë shërbime konsulence për ndërmarrje dhe personazhe publike.

Maria Chiara tregon se, “falë punës sime, e cila më ka mundësuar të udhëtoj arrij të administroj sipërmarrjen, nga ndërkombëtarizimi deri tek eksporti dhe menazhimi i ndërmarrjeve. Ndërkohë, falë punës time si press agent dhe manager, prej vitesh bashkëpunoj me radio dhe televizione të rëndësishme në Itali si Rai dhe Mediaset, apo të përditshme kombëtare italiane. Atyre u kam sinjalizuar, jo vetëm përvojën time në Shqipëri, por edhe boom-in e rritjen e sipërmarrjeve të reja të ndërmarrjeve të reja italiane në Shqipëri. Një fenomen ky jo vetëm ekonomik, por edhe social. Shqipëria është një vend në zhvillim, ku mund të vendosim baza të rëndësishme. Për këtë presim që shpejt të bëhet edhe një emision në RAI 3.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0