Muzikantët thonë se shtëpitë e tyre diskografike po u bëjnë presion që të bëhen viralë në TikTok - Business Magazine Albania

Muzikantët thonë se shtëpitë e tyre diskografike po u bëjnë presion që të bëhen viralë në TikTok

TikTok

TikTok është bërë një mjet i pamohueshëm i rëndësishëm për promovimin e muzikës. Për shembull, kënga e fundit hit e Lizzo-s, “About Damn Time”, është bërë e pashmangshme në platformë, falë sfidës së saj virale të kërcimit. Por kohët e fundit, disa muzikantë janë ankuar për presionin nga labelët e tyre për të provuar të bëjnë momente virale në platformë.

Halsey, Charli XCX, FKA Twigs dhe Florence Welch të gjithë së fundmi kanë bërë video të TikTok rreth shtytjes që kanë ndjerë nga labelët e tyre për të bërë muzikë që ata mendojnë se do të jetë një hit në aplikacion ose për ta bërë veten një prani më të madhe në platformë. Në rastin e Halsey, ata bënë një TikTok duke pretenduar se nuk lejohen të publikojnë një këngë sepse labeli i tyre dëshiron të “bëjë një moment të rremë viral në TikTok”.

“Në thelb, unë kam një këngë që më pëlqen që dua ta publikoj sa më shpejt, por kompania ime diskografike nuk më lejon”, thuhet në tekstin në videon e tyre ndërsa ata ndajnë një pjesë të këngës. “Unë kam qenë në këtë industri për tetë vjet dhe kam shitur mbi 165 milionë disqe dhe kompania ime diskografike thotë se nuk mund ta publikoj nëse nuk mund të falsifikojnë një moment viral në TikTok.”

Lexoni: Kledis Rexho, violinisti që do të bashkojë artin me turizmin përmes “Violinën e paqes”

Videoja vazhdon duke thënë se “çdo gjë është marketing” dhe Halsey beson se ata nuk janë të vetmit që po bëjnë këtë. Videoja, e cila u postua të dielën, ka marrë tashmë më shumë se 8 milionë shikime në TikTok, dhe labeli, Astralwerks, i cili shpërndahet nga Capitol Music Group, që atëherë ka thënë shumë pak publikisht për akuzat e Halsey. Në një deklaratë për Variety, një zëdhënës i Astralwerks-Capitol tha, “Besimi ynë në Halsey si një artiste e veçantë dhe e rëndësishme është e palëkundur. Mezi presim që bota të dëgjojë muzikën e saj të re brilante.”

Pas videos fillestare të Halsey që ngriti ankesën, ata postuan një tjetër TikTok me një individ me sa duket nga shtëpia diskografike – i cili po planifikon një orar publikimi. Halsey regjistron veten dhe duket e mërzitur pasi personi jashtë kamerës po flet me ta. “Unë thjesht e urrej këtë,” thonë ata në video.

Këngëtari Jason Isbell vuri re një trend në mesin e artistëve që ndiheshin nën presion dhe shkroi në Twitter: “A ua bëjnë këtë edhe djemve apo vetëm grave?”

Ndërkohë, disa skeptikë dyshojnë se kjo polemikë mund të jetë një taktikë marketingu në vetvete. “Ndjej sikur kjo është gjithashtu vetëm një format që artistët që përpiqen të bëhen viralë e përdorin”, shkroi në Twitter Taylor Lorenz i Washington Post.

/fastcompay

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0