Mos i përdorni asnjëherë këto 3 fjalë në një takim nëse doni që të mos humbasi interesi tek ju - Business Magazine Albania

Mos i përdorni asnjëherë këto 3 fjalë në një takim nëse doni që të mos humbasi interesi tek ju

Mos i përdorni asnjëherë këto 3 fjalë në një takim nëse doni që të mos humbasi interesi nga ju

A keni qenë ndonjëherë në një bisedë me një koleg kur ai papritur duket se humbet interesin për atë që po thoni? Mund të jetë zhgënjyese dhe konfuze. Ndonjëherë, nëse jeni të vetëdijshëm, vini re ndryshime delikate në gjuhën e trupit të tyre që tregojnë një zhvendosje në vëmendjen e tyre. Por, çfarë e shkaktoi këtë ndryshim?

Diçka që thatë mund ta ketë shkaktuar atë. Ne shpesh përdorim disa fjalë në bisedat tona që as nuk e kuptojmë se mund t’i dëmtojnë dëgjuesit tanë. Duke i kushtuar më shumë vëmendje gjuhës sonë, ne mund të bëhemi komunikues më të mirë dhe të shmangim keqkuptimet. Janë fjalë të vogla delikate që mund të na mbajnë prapa. Tani që e dini këtë, këtu janë dy fajtorë për t’i dëgjuar ndërsa flisni.

1. “Por.”

Të thuash që nuk duhet të përdorim kurrë “por” në bisedë mund të jetë paksa e fortë, por është padyshim e zgjuar ta përdorim me kujdes! Fjala “por” mund të sinjalizojë një kontradiktë ose të mohojë atë që është thënë më parë, gjë që mund ta bëjë dëgjuesin të ndihet i përjashtuar ose i kundërshtuar. Për shembull, nëse thoni, “Unë vërtet e vlerësoj punën tuaj të palodhur, por duhet të flasim për gabimet tuaja të fundit”, dëgjuesi mund të përqendrohet vetëm në kritikat që pasojnë “por”.

Pastaj është “po, por” e frikshme. Kjo është “por” që ne përdorim kur shpërfillim këshillat e padurueshme të mira të të tjerëve. “Po, por” do të thotë, “Këtu vjen argumenti për kufizimet ose gabimet e mia.”

Këtu janë disa strategji për ta shmangur atë:

Përdorni “dhe” në vend të “por”. Ky shkëmbim i vogël mund të ndryshojë tonin e bisedës suaj. Duke thënë: “Unë e vlerësoj punën tuaj të palodhur dhe ne duhet të adresojmë disa gabime për t’u siguruar që jemi në krye të gjërave”, ju vazhdoni momentin pozitiv.
Ndani fjalitë tuaja. Ndonjëherë, thjesht ndarja e reagimeve në fjali të veçanta mund të ndihmojë. Për shembull: “Unë e vlerësoj shumë punën tuaj të palodhur. Le të shohim gjithashtu disa fusha për përmirësime për të rritur performancën tonë edhe më tej.”
Përqendrohuni në specifikat pa mohuar pozitiven. Drejtpërdrejt adresoni pikat e forta dhe fushat për përmirësim, pa i lidhur ato në një mënyrë që sugjeron kundërshtim. “Ju keni bërë një punë të shkëlqyer me angazhimin e klientit. Rritja e saktësisë së raportit tuaj do t’ju bëjë edhe më të mirë.

Lexo edhe:Ky film, nuk ja ngop kot!

2. “Do të përpiqem”.
Fjalët “do të përpiqem” në bisedë mund të sugjerojnë mungesë angazhimi ose besimi për të arritur një rezultat ose për të përfunduar një detyrë. Për shembull:

“Do të përpiqem t’jua dorëzoj atë raport deri nesër.”

“Do të përpiqem ta arrij deri në mesditë.”

“Do të përpiqem të shoh nëse mund ta bëj atë takim.”

“Do të përpiqem” zakonisht do të thotë: Edhe pse e dëgjova kërkesën tuaj, nuk është me të vërtetë një prioritet për mua që ta zbatoj atë kërkesë, por thjesht nuk mund të jem aq i sinqertë sa t’jua them në fytyrë.
Një zëvendësim i lehtë për “Unë do të përpiqem” është më vendimtar “Unë do” ose “Unë do ta bëj atë”. Gjuha vendimtare mund të jetë më motivuese dhe të ndihmojë në krijimin e llogaridhënies. Ajo vendos një pritshmëri të caktuar që ju ose të tjerët do të përmbushni atë që është premtuar në vend që të lini vend për paqartësi. Kjo dërgon një mesazh vendosmërie, e cila mund të jetë ngjitëse në një mjedis ekipor.

Natyrisht, ka kontekste ku “do të përpiqem” është e përshtatshme, veçanërisht kur futemi në detyra të reja ose të pasigurta ku rezultatet nuk mund të garantohen plotësisht. Çelësi është ta përdorni me kujdes dhe të kuptoni ndikimin që mund të ketë në komunikimin tuaj.

Siç tha dikur mjeshtri i mençur Jedi Yoda: “Bëje, ose mos e bëj. Nuk ka do të përpiqem.”

Siç u përmend më herët, shumica e njerëzve nuk i vënë re këto fjalë të vogla delikate – ata thjesht na afrohen vjedhurazi. Gjëja kryesore është të mësoni të kapni veten “në mes të aktit” derisa të keni trajnuar trurin tuaj që të mos i thotë ato.

inc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0