Mos i bëni këto gabime gjatë të 20-ave tuaja, thotë CEO i Hilton, Chris Nassetta - Business Magazine Albania

Mos i bëni këto gabime gjatë të 20-ave tuaja, thotë CEO i Hilton, Chris Nassetta

Nassetta

Kjo histori është pjesë e serive “Behind”, ku CNBC Make It bëhet njësh me drejtuesit e suksesshëm të biznesit për të zbuluar gjithçka, nga mënyra se si arritën në vendin ku janë, deri tek ajo që i bën të ngrihen nga shtrati në mëngjes dhe deri te rutinat e tyre të përditshme.

Chris Nassetta nuk e nisi karrierën e tij të mikpritjes duke bërë havjar për të famshëm. Ai filloi duke zhbllokuar tualetet e hotelit në moshën 16-vjeçare.

Puna i mësoi Nassetta-s, CEO-s 60-vjeçar të Hilton Worldwide, më shumë sesa thjesht si funksionojnë hotelet. Sot, Hilton ka një vlerë prej 38.86 miliardë dollarë,

Puna fillestare i tregoi atij vlerën e përvojës, e cila shpesh u mungon të rinjve. Të shohësh një TikTok, të lexosh një artikull ose të shikosh “The White Lotus” të HBO-së mund t’ju tregojë një ditë nga jeta në një hotel luksoz – por mund të mos ju përgatisë për të zgjidhur problemet në një mjedis me ritme të shpejta.

“Gjithçka sot është zë, fragmente, tituj”, thotë Nassetta, për CNBC Make It. “Të rinjtë kanë aq shumë akses dhe informacion në njohuri, por ju nuk dëshironi ta ngatërroni këtë me përvojën”.

Në rastin e tij, puna e zhbllokimit të tualetit e çoi në vite punë në industri, të cilat Nassetta thotë se ishin të nevojshme për ta përgatitur atë për të marrë rolin kryesor në Hilton në vitin 2007. Ndryshe, disa nga miqtë e tij i kaluan të 20-at dhe të 30-at e tyre, duke u rritur me shpejtësi në karrierë.

Për prioritizimin e karrierës dhe familjes: ‘Nuk do të kisha qenë në gjendje ta bëja atë sakrificë nëse nuk do të ishte për gruan time’, Unë jam i apasionuar pas asaj që bëj.

Unë jam i apasionuar pas punës që bëj për të jetuar, sepse ndjej që ka rëndësi ajo që ne bëjmë. Ne u shërbejmë 200 milionë njerëzëve në Hillton dhe nëse ne bëjmë një punë të mirë, krijojmë pak gëzim në jetën e tyre.

Por, nuk jam i sinqertë nëse them se, ajo që bëjmë nuk kërkon sakrificë.

Në anën profesionale, unë mund të bëja çdo natë evente rrjetëzimi dhe filantropike. Nga anën personale, kam udhëtuar jashtëzakonisht shumë për dekada. Fëmijët e mi sot janë 20 dhe 30 vjeç. Kur ata ishin 0 dhe 10 vjeç, nuk isha pranë tyre aq sa do të doja.

Unë nuk do të kisha qenë i aftë ta bëja atë sakrificë nëse nuk do të ishte për gruan time. Ne ishim të afërt që në fëmijëri. Nisëm të takoheshim në moshën 17 vjeç. Kur filluam të flisnim për të pasur fëmijë, ajo tha: “Unë vërtet dua ta kushtoj këtë pjesë të jetës sime për të qenë një nënë vërtet e mirë”. Ishte një sakrificë që ajo zgjodhi të bënte.

Dhe punova vërtet shumë që – pa marrë parasysh sa më lëndonte trupi – të kthehesha në shtëpi gjatë fundjavave. Në ato fundjava, do të isha babai. Do të ha një natë pica me fëmijët e mi të premteve dhe do të jem baba futbolli gjatë gjithë fundjavës me rrokullisje, pantallona të shkurtra dhe bluza, ashtu si gjithë të tjerët.

Lexo: 3 mënyra që IA po transformon industrinë e mikpritjes

Me këshillën që ai u jep vajzave të tij: “Ngadalësoni, merrni frymë thellë, ngrini kokën”

Nëse do më duhej t’u jepja vajzave të mia një këshillë për karrierën, ajo do të ishte: Ngadalësoni, merrni frymë thellë, ngrini kokën lart dhe shikoni në fushën e betejës.

Në moshën 29 vjeç, isha një shef zhvillimi në një firmë imobiliare, shumë më tepër se sa duhet të kisha qenë në atë moshë. Më kontaktoi një koleg për hapjen e një dyqani me kapital privat. Në atë kohë, dukej si një ide e mrekullueshme, unë po përpiqesha ta bëja atë.

Unë sapo isha martuar. Ne do të kishim një fëmijë. Sapo kisha blerë shtëpinë time të parë me hipotekë dhe ndërkohë që fitoja shumë para, nuk kisha grumbulluar asnjë.

Kisha miq që rriteshin shpejt në karrierën e tyre. Shumë nga vendimet që morën nuk funksionuan sepse u dashuruan me ide pa i menduar mirë. Kështu që, më duhej ta detyroja veten të ngadalësoja dhe t’i kërkoja kolegut tim disa javë për ta përpunuar dhe e bëra. Ishte gjëja e duhur për të bërë dhe funksionoi shumë mirë. Por m’u desh ta detyroja veten të kisha një moment disipline për të menduar për ndërrime të ndryshme dhe rezultate të mundshme.

Për gjetjen e ndihmës në vende të papritura: “Edhe sot … thjesht nuk dini atë që nuk dini”.

Më pëlqen të mendoj se punoj shumë, jam i arsimuar mirë, jam mjaft i zgjuar. Por edhe sot e kësaj dite, dhe sigurisht kur isha në të 20-at dhe 30-at e mia, duke u përpjekur t’i kuptoni gjërat, ju thjesht nuk dini atë që nuk dini.

Të kesh përulësi për të kuptuar se ke nevojë për ndihmë është e vështirë. Dhe mentorët e mëdhenj – në fund të fundit, babai im ishte mentori më i rëndësishëm që kam pasur – kanë qenë jashtëzakonisht të rëndësishëm për suksesin që kam pasur në karrierën time dhe për jetën time personale, pasi ato janë të lidhura në mënyrë të pashmangshme.

Kam mësuar shumë edhe nga bashkëmoshatarët e mi. Dhe në këtë fazë timen të karrierës dhe jetës sime, mentorët e mi janë gjithashtu të rinj: fëmijët e mi, miqtë e tyre, të gjithë të rinjtë e pabesueshëm që kemi duke punuar në këtë kompani. Dua të them, unë kam rritur një “ushtri” prej tyre, por kush jam unë që të vendos se çfarë duan Gjenerata Z dhe Mijëvjeçarët?

Të qenit në gjendje për të vlerësuar gjërat nga këndvështrime të ndryshme ka qenë vërtet e dobishme. Diversiteti është kaq i fuqishëm sepse, diversiteti i mendimit merr një rezultat më të mirë.

CNBC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0