Mos e ngatërroni Ideapod me rrjetet e tjera sociale pa ide - Business Magazine Albania

Mos e ngatërroni Ideapod me rrjetet e tjera sociale pa ide


A keni një ide dhe doni ta ndani me të tjerët në Internet? Në rregull, tani ka një platformë për këtë! Përveç shumë platformavë të tjera që kanë një qëllim të vetëm të ndajnë mendimet tuaja.

Por tani ka një sit, mekanizmi ‘ndarës” i së cilit është rreth “ideve.” Siti quhet “Ideapod” dhe numëron 70,000 përdorues që nga tetori i 2014. Ai u krijua në 2013. Qendra e tij është në Nju Jork dhe qëllimi i tij është “të ndërlidhi ide dhe mendimtarë të rëndësishëm rreth pasioneve që ata ndajnë si dhe të trajtojnë çështje globale si të drejtat civile, gapin ekonomik dhe shëndetin.

Ideapod është ‘fëmija” e lindur nga dy australianë, Justin Brown dhe Mark Bakacs.
Mark punoi si një jurist i suksesshëm në vende të ndryshme të botës para se të fillonte aventurën e Ideapod. Ndërsa Brown ka studjuar për Marëdhënie Ndërkombëtare në Britaninë e Madhe me qëllim marrjen e PhD më vonë. Sapo ai dhe Mark filluan të ideojnë Ideapod, ai i la përgjysëm studimet dhe kurrë nuk e mbaroi temën e disertacionit.

Të dy janë të zgjuar dhe e pranojnë se Ideapod synon lart. Por a nuk është Ideapod si çdo platformë tjetër?

Në pamje të parë po, siti vjen si shumë faqe të tjera sociale. Faqja e parë ka lajme të frymëzuara nga idetë që mund të lexohen nga të tjerët. Çdo lajm ka 1,000 karaktere dhe gjithsecili mund të lërë komente që shoqërohen me nga një foto dhe video. Nga këtu, të tjerët që do të duan të përfshihen në këtë ide, mund të komentojnë dhe komenti përsëri duhet të jetë 1,000 karaktere ose më pak.
Brown e sheh Ideapod si një platformë ku forcohet dialogu. Sipas tij, “Ideapod është një platformë që lidh mendimtarët kudo nëpër botë me idetë që ndryshojnë botën.” Ndërsa shton se një ide është kategorikisht ndryshe nga një postim në Facebook apo Twitter.
“Idetë po përpiqen të ndryshojnë perspektivën e dikujt. Eshtë plotësisht e orientuar nga e ardhmja,” thotë Brown.
Brown dhe Bakacs se bashku me Sir Richard Branson, Virgin Group, i cili ‘vrapon’ pas ideve te reja

Kompania ‘rekruton’ mendimtarë të mëdhenj – individë por edhe organizata. Disa nga përdoruesit më spikatës të saj janë: Carnegie Council for Ethics and International Affairs, Kombet e Bashkuara , the New York Stock Exchange, dhe Forumi Botëror Ekonomik. Brown thotë se universitetet do të futen shpejt në lojë.

Bakacs shpjegon se me qëllim mosizolimin e ideve, të shprehura në postime, në të djathtë të faqes do të shihni idetë e ndërlidhura me atë që po lexoni. “Këto ide mund të kthehen në veprime apo frymëzim. Platforma është stimuluese,” thotë Bakacs.

Sipas tij, kjo është një faqe për tw dhënurit pas inovacionit.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0