Mos besoni ne promovimin ekstravagant! - Business Magazine Albania

Mos besoni ne promovimin ekstravagant!


Gjithmone ekziston joshja per te bere deklarata qe ushqejne sensacionet apo marrim vendime ekzekutive qe ndjekin promovimin ekstravagant dhe trendet. E kam gjetur se kjo eshte gjeja me e mire per tu bere edhe nese nuk eshte ne favorin tend nga nje perspektive afatshkurter sepse ajo nderton nje baze besimi nga pikepamja afatgjate. Dhe ky eshte pikerisht kuadri ku une operoj.

Per shembull, se fundmi, mu propozua te shfrytezoj deklarimet e Kim Kardashian se “telefonat BlackBerry jane “zemra dhe shpirti i saj” apo te flas per planet tona per tu futur ne tregun kinez sado qe keto plane jane paraprake.

Jam mirenjohes ndaj besnikerise se Kim-it dhe e respektoj pasionin e saj per BlackBerry por nuk eshte koha e duhur per ne te perqendrojemi ne tregun e konsumit. Tani fokusi jone eshte ne zgjerimin e bazes sone legjendare te sigurise me ane te zgjidhjeve te reja per biznesin. Asgje nuk na ben ne te lekundemi nga kjo strategji.

Kjo nuk do te thote se ne po heqim dore nga fansat e telefonit tone. Por ne nuk mund dhe nuk do te ndjekim sensacionin. Sa i takon Kines, jeni te sigurte se ne po zhvillojme nje plan te miremenduar qe do te marri parasysh shume faktore perfshire operimin ne kohen e duhur dhe strategjine tone afatgjate. Ne nuk do te nxitohemi vetem sepse kjo eshte ngacmuese apo te largohemi prej saj per arsye sigurie.

Gjithmone do te ndjek nje perqasje llogjike dhe nje pikepamje afatgjate. Sado dritheruese dhe imagjinuese promovimi ekstravagant mund te jete dhe sado qe une mund ta le turmen te me diktoje taktikat e mia, nje gje e tille do te kete efekte negative nga pikepamja afatgjate.

Krijo besim dhe ji i qarte ne prioritetet e tua dhe dije se vendimi i duhur ne kohen e gabuar eshte ende vendimi i gabuar. Kjo filozofi duhet tju sherbeje ju dhe organizates suaj gjithashtu pavaresisht se ne cfare situate jeni.

* Drejtues Ekzekutiv & CEO i BlackBerry

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0