Mjeshtëria e shitjes. Pse komunikimi afarist dhe shitja me telefon janë të rëndësishme?! - Business Magazine Albania

Mjeshtëria e shitjes. Pse komunikimi afarist dhe shitja me telefon janë të rëndësishme?!


Shkruar nga Denis Gafurri

Përmes komunikimit me telefon çdo minutë, në mbarë botën bëhën marrëveshje bashkëpunimi dhe shitblerjesh prej miliarda euro.

Shumë prej nesh kemi telefona të mençur, të shtrenjtë dhe mund të mendojmë që të gjitha punët mund t’i kryejmë me aplikakione të ndryshme. Shumicën e mundësive që na ofrojnë telefonat smart nuk i përdorim. Më së shumti përdorim bisedën në telefon, të cilën nuk e bëjmë në mënyrë profesionale.

Shumë kompani po harrojnë sa me rëndësi është telefoni si mjet tradicional i komunikimit me konsumatorin në kohën e sotme, kur kemi shumë vëmendje tek media sociale. Telefoni ofron një komunikim më personal dhe na ndihmon të intergrohemi në kohë reale në komunikim dy palësh.

Të gjithë ne e dimë sa rëndësi ka në komunikim qasja e duhur dhe profesionale.

Jemi të vetëdijshëm sa herë i kemi humbur mundësitë e të bërit biznes për shkak të mos përgatitjes së duhur për komunikimin me telefon. Klienti krijon përshtypjen e parë për ju, pikërisht kur komunikoni me dikë dhe nuk kemi një mundësi të dytë për të përsëritur mesazhin.

Sipas fjalëve të para që thoni, sipas tonit të zërit, energjisë që përcillni dhe përmbajtjes së bisedës, krijoni imazhin tuaj në mendjen e tij.

Avantazhet e telefonint

Një përgatitje e duhur tregtare modernizon komunikimin e duhur mes organizatës dhe konsumatorit. Ka mundësi të shkëmbimit më të shpejtë të informacioneve krahasuar me email. Është më personale dhe më lehtë për t’u pëdorur. Më e rëndësishmja është që me komunikimin me telefon mund të ndërtojmë më lehtë një raport me bashkëbiseduesin.

Dhe, kur ke raporte të mira i ke të gjitha. Ka plotë raste ku punonjësit kanë një raport shumë të mirë me klientin, pa e takuar personalisht, që i ndihmon ata të bëjnë një afarizëm të suksesshëm.

Për të qenë një hap përpara konkurrencës, nevojitet që secili prej punonjësve të kompanisë, të mund të ofrojë një eksperiencë më të mirë për konsumatorin.

Pasja e qasjes së duhur nga ju dhe punonjësit tuaj mund t’i japë një perfomancë shtesë aktivitetit tuaj tregtar.

Për shumicën e personave në afarizëm, komunikimi me telefon apo thirrja nëpërmes telefonit është puna më e vështrirë në procesin e punës.

Për të mësuar më shumë ju dhe stafi juaj, mund të aplikoni në trajnimin: “Qasja e duhur e komunikimit afarist dhe e shitjeve përmes telefonit”.

Për lexuesit e Businessmag.al të cilët aplikojnë sot në trajnim do të fitojnë 55% ZBRITJE. Pjesën tjetër e mbulon Businessmag.al (125euro- 55%= 56.24 euro për person). Oferta vlen vetëm sot 14.01.2019!

Numri i kufizuar i pjesmarrësve.

Për rezervime dhe informacion kontaktoni në +38345510009 ose në [email protected]

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0