Miliarderi Frank McCourt planifikon të blejë TikTok: Çfarë fshihet pas kësaj lëvizjeje? - Business Magazine Albania

Miliarderi Frank McCourt planifikon të blejë TikTok: Çfarë fshihet pas kësaj lëvizjeje?

TikTok

Pas suksesit të tij me Los Angeles Dodgers, Frank McCourt po ndjek një ambicie të re që mund të ndryshojë peizazhin dixhital: blerjen e TikTok, një nga platformat më të fuqishme të mediave sociale në botë.

Sidoqoftë, kjo nismë përbën një sfidë të madhe. Ndërsa presioni mbi pronarin aktual të TikTok, ByteDance, është rritur për të shitur platformën për shkak të shqetësimeve lidhur me sigurinë kombëtare, kompania kineze ka theksuar se nuk ka plane për të shitur TikTok. Pavarësisht sfidave ligjore, TikTok po punon për të rrëzuar legjislacionin e miratuar nga Kongresi dhe të nënshkruar nga presidenti Joe Biden në prill, që i kërkon ByteDance të mbyllë ose shesë aktivitetet e saj në SHBA deri më 19 janar.

Ndërkohë, McCourt po pozicionohet si një lojtar kyç në bisedë, por interesi i tij nuk është vetëm për të marrë nën kontroll një gjigant të mediave sociale. McCourt është gjithashtu themeluesi i Projektit Liberty, një iniciativë prej 500 milionë dollarësh që synon të riparojë internetin duke e kthyer kontrollin në duart e përdoruesve, në vend të gjigantëve të teknologjisë. Decentralizimi i rrjeteve sociale është në thelb të projektit, një qëllim që ata synojnë ta arrijnë përmes një protokolli interneti me burim të hapur, i krijuar për t’u dhënë individëve pronësinë e të dhënave të tyre personale duke migruar platformat e mediave sociale në një sistem të ri të decentralizuar.

McCourt synon të krijojë një internet ku të dhënat e përdoruesve nuk shfrytëzohen për fitime nga reklamat, por në vend të kësaj fuqizon një ekosistem dixhital më të shëndetshëm dhe më të barabartë.

Lexo edhe: Të thënurit jo: Si njerëzit e suksesshëm mbrojnë kohën dhe fokusin e tyre

Është një koncept intrigues që ndonëse duket i pamundur, i jep ngjallje diskutimeve të rëndësishme. Frank McCourt, me planet e tij të guximshme për të riformuar internetin, përfshirë blerjen e mundshme të TikTok, po hedh dritë mbi një vizion që pretendohet se mund të transformojë rrënjësisht mënyrën se si ndërveprojmë me mediat sociale në të ardhmen.

techcrunch.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0