Meta planifikon të heqë reklamat që prekin kategori sensitive - Business Magazine Albania

Meta planifikon të heqë reklamat që prekin kategori sensitive

Meta

Meta, kompania e mediave sociale që mbulon Facebook and Instagram do të fshijë reklamat sensitive që synojnë grupe të lidhura me racën dhe politikën. Meta do t’ju targetojë bazuar në gjininë, vendndodhjen dhe moshën, duke kërkuar kështu të jetë më pak problematike.

Sipas një postimi të kompanisë, reklamat që përdorin të dhëna të detajuara si raca, etnia, besimet fetare, preferencat politike, orientimin seksual, shëndetin etj, po bllokohen.

“Ne kemi dëgjuar shqetësime nga ekspertët që targetimi në bazë të këtyre të dhënave do të çonte që njerëzit të arrinin në eksperienca të këqija”, tha zëvëndëspresidenti i Meta për marketingun dhe reklamimin.

Meta thekson se targetimi i detajuar nuk lidhet me karakeristikat fizike apo zgjedhjet personale. Ato janë në bazë të asaj që reklamuesit mendojnë se u intereson. Kompania po planifikon të fshijë të gjitha targetimet që ngjallin diskriminim dhe shkaktojnë shqetësime mendore dhe emocionale.

Arsyeja për këtë ndryshim të papritur lidhet me mbrojtjen e shëndetit mendor. Nëse e shikojmë më në thellësi, Meta po përgatitet për rezultatin e përpjekjeve të Europës për të formuar rregullatorë që përjashtojnë dhe ndalojnë reklamimet bazuar në ndjekje.

“Kemi shqetësime nga ekspertët që këto mënyra mund të targetimit mund të përdoren në mënura të tilla që krijojnë përvoja negative për njerëzit”,tha Graham Mudd, zv.president I marketingut të produktit në Meta.

NYT

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0