Meta njofton AI chatbots me "personalitet" - Business Magazine Albania

Meta njofton AI chatbots me “personalitet”

Meta njofton AI chatbots me "personalitet"

Meta ka njoftuar një seri chatbot-esh të reja që do të përdoren në shërbimin e saj Messenger. Chatbot-et do të kenë “personalitet” dhe do të specializohen në tema të caktuara, si pushimet apo këshillat e gatimit. Është lëvizja  më e fundit në një garë armatimi chatbot midis kompanive të teknologjisë të dëshpëruara për të prodhuar inteligjencë artificiale më të saktë dhe të personalizuar.

Chatbot-et janë ende një punë në progres me “kufizime”, tha shefi Mark Zuckerberg. Në Kaliforni, gjatë eventit së parë personalisht të Metës që para pandemisë, Zuckerberg tha se kishte qenë një “vit i mrekullueshëm për AI”.

Kompania po e quan chatbotin e saj kryesor “Meta AI” dhe mund të përdoret në mesazhe. Për shembull, përdoruesit mund të bëjnë pyetje Meta AI në chat “për të zgjidhur argumentet” ose të bëjnë pyetje të tjera. Disa të famshëm janë regjistruar gjithashtu për të huazuar personalitetet e tyre në lloje të ndryshme të chatbot-eve, duke përfshirë Snoop Dogg dhe Kendall Jenner. Ideja është të krijohen chatbot që nuk janë krijuar vetëm për t’iu përgjigjur pyetjeve.

“Kjo nuk do të jetë vetëm për t’iu përgjigjur pyetjeve,” tha Zuckerberg. “Kjo ka të bëjë me argëtimin”. Sipas Metës, ylli i NFL, Tom Brady do të luajë një personazh të AI të quajtur ‘Bru’, “një debatues i mençur sportiv” dhe ylli i YouTube, MrBeast do të luajë “Zach”, një vëlla të madh “që nuk do t’ju lejë rehat”. Zuckerberg tha se kishte ende “shumë kufizime” rreth asaj që mund të përgjigjen robotët. Chatbot-et do të shfaqen në ditët në vijim dhe fillimisht vetëm në SHBA. Zuckerberg diskutoi gjithashtu metaversen – një botë virtuale – që është një koncept për të cilin Zuckerberg deri më tani ka shpenzuar dhjetëra miliarda dollarë.

Edhe pse Meta kishte njoftuar tashmë kufjet e reja të realitetit virtual, Quest 3, kompania dha detaje të mëtejshme në event. Shefi i Metës e përshkroi kufjet si kufjet e para “mainstream” të realitetit të përzier. Kamerat  përpara do të nënkuptojnë se kufjet do të lejojnë realitetin e shtuar. Do të jetë në dispozicion nga 10 tetori. Basti i madh dhe afatgjatë i firmës për metaverset duket se ende nuk është paguar, me divizionin VR të Metës që pësoi 21 miliardë dollarë (17 miliardë £) në humbje që nga fillimi i 2022. Quest 3 erdhi pasi Apple hyri në tregun e harduerit të realitetit të përzier me çmim më të lartë me Vision Pro në fillim të këtij viti.

Lexo edhe:Indeksi i Inovacionit, Shqipëria përmirësohet 1 vend, dobët në kapitalin njerëzor

Mat Day, drejtor i strategjisë globale të lojërave për EssenceMediacom, tha se Mark Zuckerberg kishte “rigjallëruar” sektorin e VR. “Udhërrëfyesi i VR i Meta-s tani është pozicionuar në mënyrë të vendosur rreth pajisjeve me çmime për tregun masiv. Ky është një kontrast i fortë me qasjen e Apple që synon entuziastët e teknologjisë së lartë,” tha ai.

Njoftimi i Metës erdhi në të njëjtën ditë kur rivali OpenAI, krijuesi i ChatGPT i mbështetur nga Microsoft, konfirmoi se chatbot-i i tij tani mund të shfletojë internetin për t’u ofruar përdoruesve informacionin aktual. Sistemi i fuqizuar nga inteligjenca artificiale ishte trajnuar më parë vetëm duke përdorur të dhëna deri në shtator 2021.

bbc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0