Mercedes-Benz tashmë dhe në botën e kamionçinave me X-Class


Të martën, Mercedes-Benz i dha publikut një vështrim të parë të kamionçinës së ardhshme të kompanisë e cila përmirëson formën e konceptit të ri X-Class. Sipas Mercedes-Benz, X-Class i ri do të jetë kamionçina e parë e vërtetë “premium” në botë.

E prezantuar në një ceremoni në Stokholm, X-Class i ri shënon hyrjen zyrtare të Mercedes në atë që është ndoshta, segmenti më konkurrues, territorial dhe fitimprurës në tregun e automobilave.

“Me përmirësimin e Mercedes-Benz, ne do të mbyllim një nga boshllëqet e fundit në portofolin tonë”, tha Dieter Zetsche, kryetar i Daimler dhe kreu i makinave të Mercedes-Benz, në një deklaratë. “Objektivi ynë: Ne duam t’i ofrojmë klientëve tanë automjetet që përputhen nevojat e tyre specifike. X-Class do të vendosë standarde të reja në një segment në rritje.”.

Në SHBA, segmenti i zgjedhur, ku X-Class do të konkurrojë, po rritet me më shumë se 20% në vit. Ajo gjithashtu dominon në Argjentinë, Australi dhe Brazil.

Për fat të keq, Mercedes-Benz nuk ka në plan të ofrojë X-Class për shitje në SHBA, kur ajo të fillojë prodhimin në fund të vitit të ardhshëm. Ose ndoshta për fat të mirë për Mercedes, ky treg në SHBA dominohet nga “Detroit Three”.

Në vend të kësaj, Mercedes pritet që të ofrojë X-Class në Evropë, Amerikën Latine, Amerikën e Jugut dhe Afrikë. Asnjë informacion zyrtar për çmimin e X-Class nuk është dhënë.

Burimi: businessinsider.com

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0