Nga një kompani e vogël teknologjike në Kinë te një gjigant global i automjeteve elektrike - Kjo është historia e BYD! - Business Magazine Albania

Nga një kompani e vogël teknologjike në Kinë te një gjigant global i automjeteve elektrike – Kjo është historia e BYD!

Në pak dekada, BYD (“Build Your Dreams”) është transformuar nga një startup baterish në Shenzhen në një lider botëror të automjeteve elektrike. E themeluar në shkurt 1995 nga sipërmarrësi dhe inxhinieri kinez Wang Chuanfu, BYD nisi si prodhuese baterish për pajisje elektronike. Në fillimet e saj, kompania numëronte vetëm rreth 20 punonjës dhe kapital modest, por vizioni “Ndërto Ëndrrat e Tua” përfaqëson aspiratat e mëdha teknologjike. Që atëherë, BYD është rritur me ritme të shpejta; pas 27 viteve zhvillimi ajo u shndërrua në një korporatë me rreth 290,000 punonjës, me mbi 30 parqe industriale dhe mbi 40 degë në mbarë botën. Kjo rritje e jashtëzakonshme pasqyron misionin e kompanisë për inovacione teknologjike “për një jetë më të mirë” dhe vendos bazat e historisë së suksesit të BYD.

BYD sot operon në katër sektorë kryesorë, automobilistik, elektronikë, energji të reja dhe transport hekurudhor, me qëllimin e krijimit të një ekosistemi energjie të pastër dhe reduktimin e emetimeve. Brenda pak vitesh, BYD siguroi klientë prestigjiozë si Motorola e Nokia, duke hyrë në zinxhirët globalë të furnizimit për bateri. Këto arritje të hershme i hapën rrugën zgjerimit të kompanisë përtej baterive, drejt ambicies për t’u bërë një emër kyç në industrinë automotive.

Një faktor kyç i suksesit të BYD në industrinë e automjeteve elektrike ka qenë vizioni i saj i qëndrueshmërisë. Që në fillesat e diversifikimit, kompania artikuloi synimin për “mobilitet pa emetime” si pjesë e ëndrrës së gjelbër. Gjatë viteve, BYD demonstroi lidership të përgjegjshëm: në vitin 2022 ajo u bë prodhuesi i parë global që njoftoi ndërprerjen e prodhimit të makinave me motorë me djegie të brendshme (ICE), për t’u fokusuar tërësisht tek modelet elektrike (BEV) dhe hibride plug-in. Ky vendim i guximshëm, i pari i këtij lloji në industrinë automotive theksoi bindjen e BYD-së se e ardhmja i takon energjisë elektrike dhe se kompania është e gatshme të heqë dorë krejtësisht nga teknologjitë tradicionale në dobi të qëndrueshmërisë. Si i vetmi prodhues në botë që ofron zgjidhje elektrike “për gjithë tregun” (nga veturat e pasagjerëve tek automjetet komerciale e deri tek trenat urbanë elektrikë), BYD ka krijuar një ekosistem unikal ku teknologjitë e pastra fuqizojnë çdo hallkë të transportit.

Prania aktuale dhe planet në Europë dhe Ballkan
Pas suksesit të provuar në Kinë dhe rritjes në Azi e Amerikë, BYD i ka drejtuar fuqishëm sytë nga Evropa. Kompania hyri zyrtarisht në tregun evropian të pasagjerëve në tetor 2022, kur në Panairin e Automjeteve në Paris prezantoi tre modele elektrike për klientët europianë. Rajoni i Ballkanit po hyn gjithashtu në hartën e zgjerimit të BYD-së. Sapo hyri në vitin 2025 në tregun e Serbisë, BYD prezantoi pesë modele, të gjitha të pajisura me baterinë Blade. BYD po i studion nga afër nevojat dhe rregulloret e vendeve ballkanike, me synimin për të ofruar modelet e duhura dhe për të ndërtuar rrjetin e duhur të shpërndarjes në këto tregje. Ambiciet e BYD-së në Europë janë afatgjata. Kompania ka bërë të ditur se planifikon të hyjë në 12 tregje të reja europiane gjatë vitit 2025 dhe të ngrejë mbi 1,000 pika shitjeje në mbarë Europën brenda atij viti. Kjo përfshin edhe vendet e Europës Juglindore ku deri vonë makinat elektrike kanë qenë më pak të pranishme.

Për të lexuar artikullin e plotë abonohu në një nga paketat tona.
Kliko këtu për t'u abonuar.

Artikull ekskluziv i Business Magazine Albania.
Ky artikull gëzon të drejtën e autorësisë sipas Ligjit Nr. 35/2016, “Për të drejtat e autorit dhe të drejtat e lidhura me to”.
Artikulli mund të ripublikohet nga mediat e tjera vetëm duke cituar “Business Magazine Albania” shoqëruar me linkun e artikullit origjinal

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Dallimi mes një fitimtari dhe një humbësi është që fitimtari ngrihet një herë më shumë.”
— Jack Ma
Must watch
Business Mag Nr. #38 - Qershor 2025

Shqipëria është sot më pranë se kurrë Bashkimit Europian. Hapat integrues të ekonomisë drejt njëjtësimit me standardet europiane, transformimi digjital, ligji për mbrojtjen e të dhënave, qasja ndaj inovacionit dhe mbrojtja e pronës intelektuale, janë të gjitha tregues të një Shqipërie që po zhvillohet me ritme të kënaqshme.

Kjo nuk është më Shqipëria e viteve të gjumit institucional dhe të një sektori privat që rri në pritje. Sot, vendi është në lëvizje. Nga hapësirat e betonit gri të Piramidës në Tiranë, ku të rinjtë po programojnë të ardhmen, e deri te sipërmarrjet që sjellin zgjidhje inovative dhe injektojnë ritëm e ambicie në treg, po ndërtohet një ekonomi që kërkon të jetë pjesë e botës së zhvilluar.

“Krijo, por mbro!” – ky apel i DPPI-së duhet të shkruhet në çdo zyrë, studio, fabrikë apo laborator. Nuk ka zhvillim pa siguri ligjore, dhe nuk ka ekonomi kreative pa mbrojtje të së drejtës autoriale.
Në të njëjtën kohë, Bashkimi Europian po zgjat dorën me fonde dhe projekte konkrete. Nga modernizimi i rrjetit hekurudhor tek financimi i startup-eve dhe sipërmarrjeve të gjelbra, mbështetja e BE-së po i jep frymë një transformimi të qëndrueshëm ekonomik. Platformat si Think Big dhe programet e edukimit digjital janë duke krijuar një ekosistem të ri për inovacionin.

Për bizneset shqiptare, e tashmja është një mundësi që nuk mund të shpërdorohet. Standardet …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0