Alibaba dhe e ardhmja e shitjes me pakicë
Gjigandi Alibaba ka bërë një marrëveshje me tregun e makinave elektrike të ndërtuar nga Ford në Kinë. Kompania ka në plan të përdor një automat shitës për të lehtësuar shitjet.
Klientët do të skanojnë makinën për të cilën janë të interesuar duke përdorur aplikacionin Taobao, të krijuar nga Alibaba. Ata mund të zgjedhin një ngjyrë, të shkruajnë një informacion bazë dhe të bëjnë një selfie.
Kjo selfie do të përdoret për të identifikuar individin kur ata të drejtohen tek automati i shitjes. Teknologjia e njohjes së fytyrës përdoret për të përshtatur personin me porosinë e tyre dhe automjeti përkatës merret nga të dhënat e ruajtura.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=81&v=NvJFluC3A5s
Pas kësaj, personi ka tre ditë kohë për të testuar mjetin në mënyrë që të vendos nëse do ta bëj blerjen apo jo. Kur personi vendos, ai duhet t’i drejtohet aplikacionit për të bërë pagesën ose për të kthyer makinën dhe të skeduloj një test tjetër makine.
Konsumatorët janë të kufizuar deri në pesë periudha prove çdo dy muaj për të siguruar që sistemi nuk përdoret si shërbim falas për të përdorur makina të reja. Për më tepër, ata duhet të kualifikohen si ‘Super Anëtar Alibaba’, dhe kanë arritur një nivel të caktuar në shërbimin e vlerësimit të kreditit të kompanisë.
Kjo nuk është hera e parë që ne kemi parë një shitje të automatizuar të automjeteve dhe nuk është hera e parë që Alibaba ka shitur automjete.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.