Menaxhojeni markën tuaj personale si një projekt. 6 hapat që duhet të ndiqni - Business Magazine Albania

Menaxhojeni markën tuaj personale si një projekt. 6 hapat që duhet të ndiqni

Deri tani, shumica e profesionistëve e njohin vlerën e të pasurit një markë të fortë personale. Në fund të fundit, nëse nuk jeni të lidhur me koncepte, pika të forta, karakteristika ose këndvështrime të veçanta, atëherë ndoshta jeni të padukshëm brenda organizatës suaj.

Kjo mund të jetë mirë për vendin ku jeni tani, por nëse doni të përparoni, duhet të dalloni veten në një farë mënyre. Në të kundërt, nëse keni një markë të fortë personale, njerëzit shpesh ju kërkojnë për mundësi ose duan të punojnë me ju, veçanërisht. Një markë e fortë personale është një formë e sigurimit të karrierës.

Por shumë prej nesh ndihen shumë të zënë për të menduar ose fokusuar në kultivimin e një marke të fortë personale, edhe nëse e dimë se do të ishte e dobishme në planin afatgjatë. Mes dërrmimit të takimeve, emaileve dhe detyrimeve të tjera, si mund të gjejmë kohën për të bërë përparim në këtë fushë vendimtare?

Një zgjidhje është të zbatoni parimet e menaxhimit të një projekti në përpjekjet tuaja personale të markës. Këtu janë gjashtë parime kryesore të menaxhimit të projektit që mund të ndiqni për t’i bërë më shumë gjasa që përpjekjet tuaja personale të markës do të kenë sukses, pavarësisht nga shpërqendrimet dhe ngarkesat pothuajse çdo përvojë profesionale.

Identifikoni qëllimin tuaj.

Zhvillimi dhe përmirësimi i markës suaj personale kërkon kohë – dhe nuk është pothuajse kurrë “urgjente”. Pra, pse të shqetësoheni? Është thelbësore të kuptoni qëllimin tuaj përpara se të filloni. Një metodë e thjeshtë për të gjetur qëllimin e projektit të markës suaj personale është të pyesni disa herë, “Pse po e bëj këtë projekt?”

Përgjigja mund të jetë: të njihem për ekspertizën time. Pastaj pyesni veten përsëri: Pse dëshironi të njiheni për ekspertizën tuaj?

Ju mund të përgjigjeni: Për të pasur më shumë ndikim në fushën e shitjeve. Dhe përsëri – pse? Përgjigjja mund të jetë çdo gjë, nga ofrimi i familjes suaj deri tek marrja e produktit ose shërbimit tuaj në duart e më shumë njerëzve. Nuk ka përgjigje të gabuara, por është e rëndësishme të kuptoni motivimin tuaj dhe sa rëndësi ka për ju.

Nëse pas ushtrimit nuk arrini diçka të rëndësishme – diçka që do t’ju motivojë të punoni në të – atëherë ju rekomandojmë fuqimisht që të mos filloni projektin.

Vendosni për investimin tuaj.

Sa do të kushtojë projekti? Nëse po flasim për një projekt të korporatës, kostoja mund të matet në kohën e stafit, shpenzimet për reklama, kërkimin dhe zhvillimin, prototipimin, softuerin, prodhimin dhe më shumë.

Kur bëhet fjalë për markën tuaj personale, edhe pse mund të ketë disa investime (mund të vendosni se është e dobishme të krijoni një faqe interneti personale, për shembull), shumica e investimit tuaj do të jetë në formën e kohës tuaj. Për shembull, mund të vendosni të përqendroheni në ndërtimin e rrjetit tuaj, krijimin e përmbajtjes (siç është hapja e një blogu) ose kultivimi i provave sociale. Është e rëndësishme të pranohet se ndërtimi i një marke të fortë personale është një projekt që do të duhen vite për t’u realizuar në formën që dëshironi. Për shembull, Antonio ka punuar bashkërisht në markën e tij që nga viti 2012.

Në librin e saj The Long Game: Hoë to Be a Long-Term Thinker in a Short-Term Ëorld, Dorie vëren se shpesh duhen dy deri në tre vjet përpjekje për të arritur një njohje të vogël për punën tuaj dhe pesë vjet ose më shumë për të arritur. njohje kuptimplote. Është një rrugë e gjatë dhe ju mund të vendosni se nuk ia vlen për ju, ose të paktën jo në këtë moment. Por është gjithashtu e mundur që mund të vendosni që koha do të kalojë gjithsesi, kështu që është e rëndësishme të filloni tani. Sido që të jetë, është e rëndësishme të njihni dhe zgjidhni në mënyrë proaktive investimin për të cilin po angazhoheni.

Bëhuni të qartë për përfitimet – dhe si do t’i gjurmoni ato.

Këtu është një pyetje thelbësore për çdo menaxher projekti: Si do ta dini se keni qenë të suksesshëm? Çfarë do të ketë ndodhur dhe deri kur?

Për shembull, ju mund të kërkoni përfitime të tilla si të ardhurat (më shumë klientë ju kërkojnë për shkak të markës suaj të fortë); ndikimi (ju ofrohet mundësia për të shkruar një libër ose një kolonë për një botim të profilit të lartë); ose përparim në karrierë (në një fushë të mbushur me njerëz, ju jeni zgjedhur për promovimin e lakmuar).

Ndërtimi i një marke të fortë personale është një proces që zhvillohet gjatë shumë viteve. Përfitimet rrallë vijnë në javë apo edhe muaj. Por për të mbajtur veten të motivuar gjatë procesit, është thelbësore të zhvilloni një hipotezë (ndoshta përmes bisedave me kolegët, rrugën e karrierës së të cilëve ju admironi, ose duke hulumtuar biografitë e njerëzve që nuk i njihni) për sa kohë dyshoni se do të marrë projekti juaj. . Po aq e rëndësishme, duhet të identifikoni shenja të vogla përparimi për t’u monitoruar përgjatë rrugës (Dorie e quan këtë “kërkim për pikat e shiut”) në mënyrë që të mund të kontrolloni periodikisht përparimin tuaj kundrejt qëllimeve tuaja – dhe të festoni fitoret tuaja.

Identifikoni palët tuaja të interesuara.

Ndërtimi i një marke të fortë personale mund të duket si një projekt që prek vetëm ju – por në fakt, ia vlen të mendoni gjerësisht për palët e interesuara që mund të ndikohen. Shefi juaj, për shembull, mund të ndihet i kërcënuar ose i shqetësuar se po planifikoni të lini punën tuaj nëse befas filloni të aktivizoheni në mediat sociale ose të ndërmerrni hapa për të ngritur profilin tuaj. Aty ku është e mundur, është e rëndësishme t’i mbani ata të informuar për qëllimet tuaja dhe të kërkoni mbështetjen e tyre.

Në mënyrë të ngjashme, është e dobishme të identifikoni se kë dëshironi të arrini me markën tuaj personale të re të fuqishme. Për shembull, mund të vendosni që dëshironi të njiheni për ekspertizën tuaj jo vetëm brenda kompanisë tuaj, por edhe brenda fushës suaj, kështu që mund të mendoni për mënyra për të marrë njoftim, të tilla si aplikimi për të folur në konferenca ose shkrimi për industrinë publikimet. (Sigurisht, është thelbësore të jeni të vetëdijshëm për udhëzimet dhe politikat e komunikimit të kompanisë suaj përpara.)

Paraqitni burimet dhe produktet tuaja.

Këtu është gjëja (zhgënjyese) në lidhje me menaxhimin e projektit: Projektet dorëzohen nga njerëzit dhe ato nuk mund të automatizohen. Pra, sigurimi që keni kohë të mjaftueshme për t’iu kushtuar ndërtimit dhe menaxhimit të markës tuaj personale është thelbësore. Në shumicën e rasteve, përpara se të filloni projektin, ju rekomandojmë të ndaloni një ose dy aktivitete që jeni duke bërë aktualisht. Ndoshta kjo do të thotë të zvogëloni aktivitetet tuaja vullnetare, ose të hiqni dorë nga liga juaj sportive, ose të pranoni se nuk do të mësoni italisht këtë vit. Por, duke i dhënë vetes burime të mjaftueshme – d.m.th., kohë – për t’u angazhuar në projektin e ri është një pikënisje thelbësore.

Përfundoni planin tuaj.

Së fundi, duhet të pyesni: Si dhe kur do të kryhet puna? Çdo menaxher projekti do t’ju thotë se projektet kanë një rrjedhë të natyrshme. Ka një ndjenjë relaksimi në fillim të projektit, pasi fundi duket i largët. Stresi fillon të godasë ndërsa projekti shkon drejt pikës së mesit dhe ekipet kuptojnë se afatet po vijnë shpejt. Nga fundi i projektit, të gjithë janë në një përleshje të çmendur për të përfunduar gjërat. Një punë kryesore e menaxherëve të projektit është ndarja e projekteve në rezultate më të vogla me afate kohore për të zvogëluar këtë efekt.

Duke e ndarë punën në gjërat më të rëndësishme që duhet të kryhen në baza javore ose dyjavore dhe më pas duke pasur biseda të sinqerta për atë që kanë arritur gjatë atyre periudhave, ekipet e mbajnë veten përgjegjës, duke u fokusuar në atë që duhet të bëjnë. Mbjellja e zakonit për të bërë dhe rishikuar angazhimet çdo javë është një mënyrë e shkëlqyer për t’u fokusuar në atë që është e rëndësishme dhe për të marrë një pamje të qartë të asaj që po bëhet.

Zhvillimi i një orari të rregullt është gjithashtu i rëndësishëm për projektin tuaj personal të markës, sepse siguron që edhe nëse jeni të zënë, detyrat më të rëndësishme nuk do të bien nga radari juaj. Për shembull, vendosni një kontroll javor të statusit në projektin tuaj personal të markës, në të njëjtën ditë dhe orë të javës. Ose lëshoni postimet tuaja të reja në blog në të njëjtën kohë çdo javë, në të njëjtën ditë. Ose planifikoni një kafe në rrjet çdo të premte pasdite. Këto zakone të vogla do të ndihmojnë në ndërtimin e zakoneve (te ju) dhe pritshmërive (te të tjerët), duke çuar në njohjen më të shpejtë të markës që po krijoni.

Ne kurrë nuk mund të kontrollojmë plotësisht se si na shohin të tjerët. Por kur menaxhoni kultivimin e markës suaj personale si një projekt – i mbushur me një qëllim bindës, objektiva ambicioze, një afat kohor realist dhe rezultate të qarta – shanset tuaja për sukses në zhvillimin e një reputacioni për të cilin mund të jeni krenar do të jenë shumë më të larta.

 Harvard Business Review 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0