Menaxheri i Përgjithshëm i Hilton: “Skuadra bën diferencën në kompani”
Përditësuar së fundmi: 07/09/2018

Menaxheri i Përgjithshëm i Hilton: “Skuadra bën diferencën në kompani”

Share
nga Albana Mucaj
Sht 07, 2018

 Intervistë me Michael Walker, Menaxher i Përgjithshëm në Hilton Garden Inn Tirana

Ju jeni menaxher i përgjithshëm i “Hilton”. Nga cilat aftësi menaxhimi karakterizoheni?

Unë mendoj se në përgjithësi si Lider në Mikpritje çdo gjë fillon me menaxhimin e njerëzve dhe angazhimin në ekip. Ne jemi në biznesin ku u shërbejnë njerëzve dhe çdo gjë fillon me ekipin tonë. Për mua është mjaft e thjeshtë, një ekip i lumtur është i barabartë me një mysafir të lumtur.

A mund të na tregoni bazat e biznesit në të cilin operoni, në mënyrë që të arrihet suksesi?

Përsëri suksesi për mua ka të bëjë me zhvillimin dhe angazhimin e Ekipit. Një hotel është vetëm tulla dhe llaç pa njerëzit, kjo është ajo që e sjell në jetë dhe për mua kjo është pjesa më e rëndësishme e një hapjeje të re, mund të keni një produkt fantastik, por nëse nuk merrni frymë me ekipin, nuk është asgjë. Ne akoma nuk kemi përfunduar me rekrutimin e skuadrës, por tashmë mund ta ndjej që kemi një ekip të mrekullueshëm njerëzish, një ekip të shkëlqyer udhëheqësish dhe mendoj se kjo është ajo që do të bëjë vërtetë ndryshimin. Aseti më i madh është ekipi dhe përmes tij rrjedh shërbimi cilësor, sepse kjo është ajo që dallon vërtet një hotel, njerëzit dhe shërbimi. Kur qëndron në Hotel me një ekip të tillë, bën një ndryshim, ndihesh si në shtëpi, nëse je udhëtar biznesi, është si një shtëpi nga shtëpia. Ju njihni ekipin, ata ju njohin me emër, ata dinë pak për ju jashtë Hotelit dhe kjo bën diferencën. Për udhëtarët e kohës së lirë që vijnë për festa, ky shërbim mund të bëjë diferencën për festat e tyre dhe nëse nuk i kuptoni këto gjëra drejt atëherë çdo gjë mund të kthehet në të kundërt. Ne duam që çdo mysafir që vjen në hotelin tonë të marrë më të mirën.

Cilat janë kriteret për rekrutimin e punonjësit dhe si aktualisht po bëhet punësimi në Shqipëri?

Ne jemi kryesisht në kërkim të ‘njerëzve’. Fokusi im kryesor është personaliteti dhe sjellja e një personi, pasi pjesën tjetër mund ta trajnojmë dhe zhvillojmë këtu. Ne u ofrojmë anëtarëve të ekipit tonë mundësi për të mësuar dhe zhvilluar, duke përfshirë qasjen në Hilton University, një platformë online që ofron më shumë se pesë milionë orë trajnim përmes 2,500 kurseve. 5 Milionë orë do t’i merrnin një personi mbi 570 vjet për ta përfunduar – kështu që ekziston një pasuri e madhe e dijes në dispozicion!

Indoktrinimi i punonjësve është një tjetër element vendimtar drejt suksesit? A keni një orar tashmë për kultivimin e industrisë së mikpritjes për punonjësit tuaj? Si do të ndikojë “Hilton” në edukimin e turizmit në përgjithësi?

Siç e përmenda më herët, ne jemi një biznes i njerëzve që u shërbejnë njerëzve – dhe një eksperiencë e mirë për klientët mbështetet tek Anëtarët e Ekipit tonë që kanë një eksperiencë të mirë pune. Ne jemi krenarë për kulturën tonë të të mësuarit dhe një karrierë në Hilton ofron mundësi të panumërta për të zhvilluar aftësi të reja dhe udhëtime. Hapja e hotelit tonë të parë në Tiranë do të sjellë mysafirë të rinj në Shqipëri dhe do të sjellë ekspozimin në një skenë globale.

Ju jeni aktualisht i martuar me një grua shqiptare. A ka ndikuar kjo në ndonjë mënyrë? A keni një vend të preferuar në Shqipëri dhe çka gjeni më interesante tek shqiptarët?

Fati ka qenë bujar me mua dhe kam takuar dashurinë e jetës sime këtu dhe me gruan time kam një lidhje personale me këtë vend të bukur. Për këtë arsye unë jam edhe më e apasionuar për të ndihmuar Shqipërinë të futet në hartë dhe shpesh e përshkruaj Shqipërinë për ata që nuk e njohin, si një nga perlat e fundit të fshehura të Mesdheut. Ka disa bukuri të mrekullueshme natyrore që nga “Riviera Shqiptare” në Jug deri në “Alpet Shqiptare” në Veri, ka gjithçka. Për mua ajo që zë vend më pranë zemrës sime do të ishte paqja dhe qetësia e fshatit të gruas time, është afër Beratit në shpatet e Mali të Shpiragut dhe me pamje nga Mali i Tomorrit. Pamja atje të lë pa frymë.

Gjatë takimit me gazetarët, folët për disa evente, të tilla si degustimi i verës Shqiptare në “Hilton Garden Inn”. Politikat tuaja promovuese janë mjaft interesante. A janë këto politika të “Hilton”? Apo një rezultat i zgjedhjeve të investitorëve shqiptarë?

Ne kemi një pikë të fortë, ekipin tonë të Food & Beverage dhe jemi me shumë fat që kemi ndërtuar një ekip me talent të tillë, kështu që planifikojmë jo vetëm që të kujdesemi për rezidentët tanë të hotelit, por gjithashtu ofrojmë përvoja tërheqëse për ngrënie për jo-rezidentët dhe vendasit në Tiranë. Ashtu si mbrëmjet për të shijuar verërat, ne po planifikojmë të fillojmë së shpejti mëngjeset e së Dielës dhe shumë mundësi të tjera interesante për të provuar ushqimet dhe pijet e mrekullueshme që rajoni ka për të ofruar.

 

 


Evente

Panairi i Sipërmarrjeve me Impakt Social

Janar 22, 2019
ora 10:00 – 15:00