Shëmbëlltyra “Të verbërit dhe elefanti” tregon historinë e gjashtë të verbërve që hasin për herë të parë një elefant. Secili prej tyre ekzaminon një pjesë të ndryshme të elefantit. Trungu. Veshët. Tufat… Rrjedhimisht, çdo person vjen në një përfundim shumë të ndryshëm për atë që është një elefant.
Ata kanë të gjithë pjesërisht të drejtë, por edhe krejtësisht të gabuar. Morali i kësaj historie është i thjeshtë: perspektiva të ndryshme dhe informacioni jo i plotë mund të çojnë në interpretime të ndryshme dhe shpesh të pasakta.
Më pak (pothuajse) gjithmonë do të jetë më shumë
Udhëheqësit e biznesit në mbarë botën duan të përdorin të dhënat e tyre për të marrë vendime më të mira dhe për të marrë njohuri më të sakta në biznesin e tyre. Por shpesh, bizneset do të kenë shtresa të shumta në grupet e tyre të teknologjisë. Disa janë të reja, disa janë të moshuar, disa janë të integruara dhe të izoluar plotësisht. Secila prej këtyre shtresave kap të dhëna të ndryshme. Dhe ju merrni njohuri të pasakta kur këto pjesë nuk po flasin me njëra-tjetrën.
Bizneset kanë akses në më shumë të dhëna se kurrë më parë, por sasia nuk është e barabartë me cilësinë.
Për shumë organizata, cilësia aktuale e të dhënave të tyre po dobësohet. Ju krijoni stimuj të gabuar duke pasur kaq shumë elementë të ndryshëm në grupin tuaj të teknologjisë. Një aspekt i grupit tuaj mund t’ju thotë një gjë, por pastaj pjesa tjetër mund ta kundërshtojë atë. Ne e shohim këtë shumë në teknologjinë e reklamave. Një mori platformash të ndryshme blerjeje, partnerë të dhënash, botues, mjete analitike, CRM , mjete segmentimi dhe më shumë. Shpesh, bëhet aq i çrregullt me kalimin e kohës sa është e vështirë të marrësh të dhënat që ju nevojiten për të krijuar njohuri, veprime dhe ndikim në biznes.
Qasja në shumë grupe të dhënash nuk është e barabartë me të dhëna të mira. Duke parë sete të të dhënave në izolim është një mënyrë e lehtë për të krijuar një pamje të gabuar, çka rrit mundësinë e marrjes së vendimeve të këqija. Të dhënat janë emocionuese, por ju duhet të jeni në gjendje t’i shikoni ato në një vend të vetëm, prandaj këtu duhet të zbatohen parimet e integrimit vertikal.
Të menduarit vertikal
Integrimi vertikal është një strategji që lejon një kompani të drejtojë operacionet e saj duke marrë pronësinë e drejtpërdrejtë të proceseve. Me fjalë të tjera, ju lejon të kontrolloni fatin tuaj. Në teori, ai u jep bizneseve efikasitet më të madh, kosto të reduktuara dhe më shumë kontroll të procesit të prodhimit dhe shpërndarjes. Tesla është një shembull i famshëm i kësaj praktike modeli.
Tesla zbatoi integrimin vertikal në të gjithë strukturën e saj të biznesit, por me një fokus të madh në dy aspekte kryesore: prodhimin e baterive dhe ruajtjen e energjisë. Tesla e dinte se bateritë ishin kritike për EV dhe se suksesi varej nga zotërimi i një zinxhiri furnizimi me bateri shumë të kontestuar. Kjo ndërmarrje i lejoi Tesla-s të përdorte ekspertizën e saj në teknologjinë e baterive dhe ta zbatonte atë në tregun e ruajtjes së energjisë, duke krijuar sinergji dhe burime të përbashkëta në linja të ndryshme produktesh.
Ai bën gjithçka nga dizenjimi i makinave, ndërtimi i teknologjisë dhe krijimi i çipave të veta deri te shitja e makinave. Gjithçka është brenda, që do të thotë se problemet e zinxhirit të furnizimit, ose partnerët e prodhimit nuk e ngadalësojnë atë. Ky integrim e ka ndihmuar kompaninë të shkallëzojë operacionet e saj, të nxisë përparimet teknologjike dhe të pozicionohet si një lider i zgjidhjeve të qëndrueshme të transportit dhe energjisë.
Zotërimi i të dhënave tuaja mund të funksionojë në të njëjtën mënyrë. Duke marrë kontrollin e grupit tuaj të teknologjisë dhe pronësinë e informacionit tuaj, ju fitoni një pamje më të detajuar të asaj që po ndodh me biznesin tuaj. Gjithashtu izoloheni nga çështjet në botën e jashtme. Kjo pamje e vetme bëhet edhe më e fuqishme kur ju merrni parasysh rritjen eksponenciale të teknologjive AI dhe ML. Zbatimi i këtyre mjeteve në një grup të dhënash të integruar vertikalisht mund të transformojë një biznes dhe të zhbllokojë njohuri të panjohura më parë.
Nëse shikoni grupe të ndryshme të dhënash në izolim, ka të ngjarë të dilni me një ide të gabuar se çfarë është në të vërtetë një elefant, i njohur ndryshe si biznesi juaj. Mund të keni pjesërisht të drejtë në disa vende, por gjithashtu do të keni plotësisht gabim.
Integrimi vertikal i lejon liderët të shohin tablonë e plotë të biznesit të tyre, nga klienti te kreativi, thundra deri te tufa.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.