McDonald’s ka vendosur një objektiv të ri për të ulur emetimet globale të gazrave serrë në zero deri në vitin 2050, nga mishi në hamburgerët e tij deri te llamba në restorantet e tij.
Zinxhiri i hamburgerëve tha gjithashtu se po punonte me nismën jofitimprurëse Science Based Targets (SBTi) për të përmirësuar objektivat e saj ekzistuese të ndryshimit të klimës. Ai synon të ulë emetimet absolute me rreth një të tretën si për furnizuesit e tij ashtu edhe për afro 40,000 restorantet e tij të drejtuara nga kompanitë dhe franshizat në të gjithë botën deri në vitin 2030.
“Ne po përpiqemi t’u dërgojmë një sinjal partnerëve, investitorëve, furnitorëve tanë, markave të tjera në bashkësinë globale, politikëbërësve, që ne të ndajmë atë vizion për vitin 2050,” tha shefja e qendrueshmërisë së McDonald’s, Jenny McColloch në një intervistë.
Shkencëtarët e Kombeve të Bashkuara thonë se emetimet neto të botës duhet të bien në zero deri në vitin 2050 për të kufizuar rritjen e temperaturave globale në jo më shumë se 1.5 gradë Celsius kundrejt niveleve para-industriale.
Lexoni: 8 gjërat që McDonald’s mund t’ju mësojë rreth suksesit në biznes
Planet neto zero kërkojnë që kompanitë të zvogëlojnë emetimet e dioksidit të karbonit dhe të kompensojnë çdo emetim të mbetur duke përdorur projekte që kapin gazin.
Më shumë se 1.000 kompani kanë nënshkruar premtime të ngjashme përmes OKB-së ose SBTi.
Fondet që menaxhojnë afro 30 trilionë dollarë asete ngritën zërin që 1,600 nga kompanitë më ndotëse në botë të vendosin objektiva të emetimeve të bazuara në shkencë, pasi zjarret, thatësirat dhe përmbytjet e bëjnë ngadalësimin e ndryshimit të klimës më urgjent.
McDonald’s është një nga blerësit më të mëdhenj të mishit të viçit në botë. Afërsisht 80% e emetimeve totale të tij vijnë nga zinxhiri i furnizimit, në veçanti përdorimi i viçit, pulës, qumështit dhe proteinave të tjera. Ai do të përdorë udhëzimet e reja nga SBTi, me të cilat tashmë punon, për t’u përqëndruar në uljen e emetimeve në bujqësi, përdorim të tokës dhe pylltari.
“Mishi i lopës është një mundësi e madhe për të ndihmuar në ndikimin në botë me fermerët tanë dhe partnerët e fermerëve,” tha McColloch.
Qëllimi neto zero i McDonald’s 2050 përfshin emetimet nga burime të drejtpërdrejta si zyrat dhe restorantet e korporatave dhe burimet indirekte, veçanërisht restorantet e franshizuara, mallrat dhe shërbimet e furnizuesve.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.