Në vigjilje të edicionit të 13-të të Panairit të Turizmit në Prishtinë, analiza e vetme që mund të bëhet në plan të parë, është ta quash pa hezitim histori suksesi. I zhvilluar për 12 vjet rresht pa ndërprerje në kryeqytetin e një vendi jo edhe aq turistik po ta krahasosh me Shqipërinë, e cila vetëm sivjet pati më në fund panairin e saj të parë mirëfilli turistik, Panairi i Prishtinës, është një shembull se si duhet promovuar një industri e rëndësishme si turizmi, edhe kur nuk është degë aq e shprehur e ekonomisë, për t’i dhënë atij vëmendjen e duhur.
Shqipëria është një vend i gjithi turistik me asete të paçmueshme, siç janë bregdeti i saj i mrekullueshëm, pasuritë kulturore që bëjnë pjesë tashmë në trashëgiminë botërore të UNESCO-s, tre liqenet e saj që janë me rëndësi dhe vlera unike jo vetëm në Ballkan por edhe në Europë, specie e rralla që rrit natyra e saj, apo vlera të tjera botërore si polifonia labe ose xhubleta e malësisë. Vetëm me sy të përciptë, kaq do të mjaftonte që ajo të kishte një traditë të hershme në zhvillimin e panaireve turistike.
Mirëpo fatkeqësisht nuk ka ndodhur kështu. E kundërta ka ndodhur me Kosovën, e cila fatkeqësisht nuk disponon në trashëgiminë e saj turistike asnjë nga vlerat e mësipërme. E megjithatë ajo ka 12 vjet që zhvillon nja panair ndërkombëtar turizmi, i cili vetëm në sajë të traditës së gjatë e cila tashmë është histori, vlen të hyjë në asetet e çmuara turistike të Kosovës. Dhe kjo, falë një kompanie prestigjoze si CEO (Congress and Event Organisation), e cila me dinjitet ka mbledhur bashkë ofertën turistike të të gjithë rajonit në kryeqytetin e vogël shqiptar të Kosovës.
Sivjet në datat 21 dhe 22 prill Panairi Ndërkombëtar i Prishtinës “Travel Fair 2016”, do të çelë sërish siparin, për të bërë bashkë vendet turistike të rajonit dhe jo vetëm, me qëllim që t`u mundësojë atyre takime të frytshme për më shumë sukses dhe rezultate pozitive, që të kënaqin pritshmëritë e të gjithë pjesëmarrësve, edhe të vizitorëve të shumtë. Edhe Shqipëria natyrisht, si çdo vit, do të jetë pjesë e këtij mozaiku turistik. Por ajo që mund të konsiderohet risi, është se CEO, ka zgjedhur edhe Travel Magazine, si media partner të saj, duke pasur parasysh përvojën tashmë 5-vjeçare të revistës në promovimin e turizmit në të gjithë rajonin shqipfolës.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.