Matt Elton: Shqipëria po përdor teknologjinë për t’u diferencuar

Matt Elton: Shqipëria po përdor teknologjinë për t’u diferencuar


Pas vizitës së suksesshme që zoti Elton zhvilloi në Tiranë, në datat 4-8 Korrik, vizitë e cila kishte në fokusin e saj hulumtimin dhe zhvillimin e Teknologjive Financiare dhe Rregullatore në Shqipëri (FinTech & RegTech), rezultatet po fillojnë të konkretizohen në marketingun e brandit kombëtar shqiptar, me objektivin për të pozicionuar dhe shndërruar Shqipërine në një hub dhe lider rajonal për teknologjitë financiare (FinTech) dhe teknologjitë rregullatore (RegTech).

Zoti Matt Elton, është njëkohësisht dhe Shefi Ekzekutiv i kompanisë FinnoLux, me qendër në Luksemburg dhe partner strategjik i kompanisë shqiptare, EXINN Technology Center.

“Sot, gjatë samitit, folëm me disa politikanë dhe vendimmarrës në Luksemburg, duke theksuar se sa i rëndësishëm është për Shqipërinë promovimi dhe përdorimi i REGTECH për të përforcuar pozicionin e saj si një lider rajonal në shërbimet backoffice outsourcing.” – vijoi më tej zoti Elton.

“Ky në fakt, konsiderohet si një mesazh shumë i fuqishëm në Luksemburg, sepse përdorimi i Teknologjive Rregullatore (RegTech) e pozicionon Shqipërinë si një ‘brand besimi’ në këto shërbime.”

“Mesazhi sot ishte i qartë,” – u shpreh ai. “Shqipëria po përdor teknologjinë për të diferencuar veten e saj si një lidere tregu në shërbimet outsourcing në teknologji.”

REGTECH e lejon Shqipërinë të demonstrojë se përse duhet të jetë partnerja e besimit për Industrinë Europiane RegTech dhe FinTech.

“Ne duam ta promovojmë këtë koncept për Shqipërinë, sepse është shumë e rëndësishme ta përçojmë këtë mesazh në “qendrat e vjetra Europiane”, duke i treguar atyre se Shqipëria po i merr me shumë seriozitet këto iniciativa teknologjike dhe po përpiqet me shumë dëshirë të hedh në fushën e lojës talentet e saj për të krijuar të ardhmen në Europë.

Për EXINN Technology Center, imazhi i brandit kombëtar ndërtohet nga të gjitha pjesët e mozaikut.

FINTECH dhe REGTECH janë sfida e radhës në Revolucionin Dixhital të Shqipërisë që duam.

/BusinessMag

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #29 - Korrik 2022

Art në biznes & biznes me art

Ky numër vjen me tema të fushave të paprekura më parë nga ne.

Sipërmarrja gjendet kudo, ndaj këtë radhë u ndalëm tek industria e modës dhe kinematografia. Arti është një fushë ku mund të lulëzojnë shumë sipërmarrje të suksesshme. Përmes investimit në art, jo vetëm bëjmë biznes, por i shërbejmë shumë më tepër identitetit shqiptar, duke krijuar mundësi të promovohen e të njihen në tregje globale, vendi, kultura dhe tradita shqiptare. Pra, të hapet rruga edhe për turizëm dhe eksporte më të mëdha.

Sot vijmë me artikuj dedikuar modës, sfidave aktuale, ndikuar nga kriza e çmimeve të larta, por edhe mundësive për zbulimin e talenteve. Muza Competition, konkursi i artistëve të rinj u kurorëzua me 10 finalistë nga diaspora dhe fitoren e një vajze të re. E sapodiplomuar në Amerikë, Alisa Dudaj, spikati, duke treguar me punimet e saj talentin dhe vlerësimin e traditës. Businessmag beson tek talentet dhe synon të frymëzojë përmes tyre. Në fushën e artit ju mund të nisni një startup, ndaj në faqen kryesore sjellim stilisten e re.

Një tjetër industri që po lulëzon mes vështirësish është ajo e kinematografisë. Financat publike vendase janë të ulëta dhe kineastët kërkojnë vë…

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0