Mashtrimi i madh farmaceutik 500 milionë $ në SHBA...!

Mashtrimi i madh farmaceutik 500 milionë $ në SHBA…!


Departamenti amerikan i Drejtësisë po heton mashtrimin e madh të 500 milionë dollarëve në lidhje me shitjen e kremit i cili gjoja duhet të zbusë dhimbjen, e që në fakt ka pak ose aspak vlera mjekësore, raporton Wall Street Journal.

Dëmi më i madh është bërë në programin e sigurimit shëndetësor për veteranët, ndërsa shitja e kremit është rritur fal fushatës së fortë të marketingut.

Kremi Rx Pro, i reklamuar nga Brett Favre – ish ylli i NFL-së (Ligës Nacionale të Ragbit) – ka tërhequr veçanërisht vëmendjen e të moshuarve dhe të atletëve, transmeton Telegrafi.

Duke cituar burime të afërta me hetimin, Wall Street Journal shkruan se farmacistët kanë shitur shtrenjtë këtë krem ose e kanë dhënë pa recetë të kontrolluar.

Pikërisht, programi i sigurimit shëndetësor për veteranët i bën ata viktimat më të mëdha të mashtrimit. Kremi është shitur përmes telefonit ose internetit si ndihmë për atletët e lënduar, me çka gjoja ua lehtëson dhimbjet dhe ndihmon në shërimin e shpejtë.

 

/Gazeta Ekonomia/

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0