Martin Shkreli përfundimisht dënohet me 7 vjet burg!

Martin Shkreli përfundimisht dënohet me 7 vjet burg!


Martin Shkreli, tmerri i industrisë farmaceutike, mori dënimin me 7 vite heqje lirie. Kjo, i jep fund një sage e cila mahniti por ndërkohë edhe tërboi Washingtonin.

34 vjeçari i cili u bë i famshëm për rritjen e çmimit të një medikamenti jetësor u fajsua në muajin Gusht për mashtrime ndaj investitorëve në fondin e tij të investimeve, dhe manipulim i çmimit të aksioneve të Retrophin Inc., një kompani të bioteknologjisë që ai themeloi. Prokurorët kërkuan minimalisht 15 vjet burg për mashtrimet e çmimeve të aksioneve. Ai madjo nxorri një shprehje “ti nuk mund t’a shuash Shkrelin”, rreth 1 vit më parë.

“Ky rast nuk është personalitetin publik të vetë-kultivuar të zotit Martin Shkreli.” – u shpreh gjyqtari i distriktit Kiyo Matsumoto në Brooklyn, New York të premten. “Veprimet e tij ishin “ekstremisht serioze”” vazhdoi ajo duke përmendur skandalet e Shkrelit.

Shkreli, i penduar, tha se është në siklet dhe i turpëruar për shkak të asaj që i shkaktoi njerëzve të pafajshëm. “Ishte i gjith faji im” – u shpreh ai. Adresuar investitorëve të tij, i mbytur në lot a u shpreh “Më vjen tmerrësisht shumë keq që humba besimin tuaj. Ju meritonit shumë më mirë”.

“Nuk ka asnjë teori konspirative që mund t’a ulë poshtë Martin Shkrelin. Unë e ula Martin Shkrelin, me veprimet e mia të turpshme.” – vazhdoi ai.

Rënia e tij, shënon një fund të turpshëm, në atë çfarë në fillim ishte një karrierë premtuese në në degëzim të financës me farmaceutikën. Fëmija e emigrantëve nga klasa punëtore me origjinë nga Kroacia dhe Shqipëria, Martin Shkreli filloi punën për herë të parë në moshën 17 vjeçare, një internetship shkollor për Jim Cramer. Cramer ishte menazher i një fondi investimi dhe prezantues i “Mad Money” në CNBC.

Burimi: Bloomberg

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0