Marketing i çuditshëm në Kinë. Merr si çmim një iPhone 6S duke depozituar...! - Business Magazine Albania

Marketing i çuditshëm në Kinë. Merr si çmim një iPhone 6S duke depozituar…!


Shefat e Marketing e kanë kuptuar. Çdo gjë që thotë Apple, tërheq vëmendje. Kësaj here ata po i përdorin pajisjet iPhone 6S si çmime për të gjeneruar dhurime në bankat e spermës.

 

Duke u përballur me pakësimin e dhuruesve të spermës, bankat kineze të spermës kanë hartuar një strategji të re: Ato po reklamojnë iPhone në këmbim të dhurimit.

Mbase më shumë se një iPhone. Në Kinë paguhesh për dhurimet e spermës një çmim mes 5000 juanë (785,68$ ) dhe 6000 juanë ( 942.82 $ ), shifër kjo që mjafton për të blerë një iPhone 6s të ri më 16GB. Çmimi që pritet të shitet kur të dalë në treg është 649 $.

 

Ndaj shumë banka të tilla po shpërndajnë fletushka dhe po publikojnë reklama në gazeta ku shfaqen dukshëm iPhone-t e rinj, me shpresë që të tërheqin vëmendjën e lexuesve me këtë formë.

Për shembull, Renji Hospital në Shanghai shpërndau një fletushkë dixhital në aplikacionin WeChat, ku ofronte 6000 juanë (942.82 $) për dhurime 40 ml, si edhe një kontroll mjekësor falas. Gjithashtu thekson se burrat mund të dhurojnë disa herë për një periudhë 6 mujore, pasi një ‘seancë dhurimi’ sjell si produkt diku tek 2-6 ml për njësi.

Ndërsa një bankë tjetër në Jiangsu ofron 5000 juanë (785.68$) për dhurimet duke treguar në reklamën e saj në gazetë se ka rritur çmimin nga 3500 juanë që ishte më parë.

Kerkohen-dhurues-reklama-gazeta-businessmag

Kërkohen dhurues sperme – Titulli i reklamës në gazetë

 

 

 

 

 

 

 

Më interesant dhe kreativ ishte një slogan marketing i një banke sperme në provincën e Hubei ku thuhej shprehimisht “Nuk ju nevojitet më të shisni një veshkë, për të blerë një iPhone 6S.

shitja-veshkes-iphone-businessmag-albania

 

“Shitja e Veshkës” i referohet rasteve ekstreme ndër të cilat mund të përmendet një djalë 17 vjeçar nga provinca e Huana në 2011, i cili dhuroi një nga veshkat e tij për të blerë pajisjë të Apple.

Të shesësh veshkën apo organe të trupit, është bërë si shprehje për të treguar përmasat e marrëzive që mund të arrijnë të bëjnë njerëzit për të pasur iPhone.

 

Megjithëse mund të duket diçka e lehtë, kjo procedurë ka vështirësitë e veta në termat e tërheqjes se parave. Kina ka rregulla strikte për bankat e spermës. Janë aktualisht vetëm 18 të liçencuara dhe kontrolli apo inspektimi i ‘materialit’ mund të kërkojë deri në 10 muaj kohë për tu sqaruar a është në gjendje të mirë për përdorim.

 

Artikulli origjinal ‘Donate sperm, get an iPhone 6S, Chinese marketers boast‘ u publikua së pari tek website Mashable.com. Artikulli u përkthye në shqip nga stafi i BusinessMag.al nën titullin “Marketing i çuditshëm në Kinë. Merr si çmim një iPhone 6S duke depozituar…!”

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #26 - Korrik 2021

Ditët e nxehta të kësaj vere mund t’i freskoni me artikujt e revistës 26 të Businessmag. Një numër i pasur me artikuj rreth sipërmarrjeve në fusha të ndryshme, por edhe profileve interesante të sipërmarrësve. Që në kopertinë vini re dy djem që po çojnë përpara sipërmarrjen e ngirur nga prindërit. Një model për t’u ndjekur nga shumë sipërmarrje të tjera. Idetë e reja, nismat e reja në biznes sot janë më të rëndësishme se kurrë për të mundësuar suksesin.
Zhvillimet në disa tregje mund t’i gjeni në brendësi të revistës. Të tilla janë tregjet e real estate dhe ai i shërbimit postar.

Zhvillimet në fushën e teknologjisë këtë vit vijnë me 10 gjetjet më të rëndësishme teknologjike, të cilat janë orientuar shumë drejt zhvillimeve shëndetore.

Diaspora vjen me profilin e një sipërmarrëseje në fushën e stilimit dhe qepjes së veshjeve. Ornela ka arritur të hapë tre dyqane shërbimi, ku përshtaten brandet më të mëdha sipas nevojave të klientit.

Edukimi është një temë e prekur nga ne në këtë numër, pasi sfidat e edukimit në këtë vit pandemik kanë qenë të mëdha. Sjellim dy akademi me zhvillimet e tyre dhe qasjen ndaj edukimit gjatë pandemisë, si dhe mundësinë e edukimit të fëmijëve në format më të mira të mundshme.

Në brendë…

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0