Marka e re shqiptare e veshjeve që po menaxhohet nga 18 vjeçari

Marka e re shqiptare e veshjeve që po menaxhohet nga 18 vjeçari


Hudi Shehu, është një 18 vjeçar nga Memaliaj. Prej 5 muajsh ai është përfshirë në projektin e familjes për të tregtuar veshje e aksesorë me një markë të tyren. Bluza, pantallona, atlete, kapele dhe çdo gjë rreth modës, do të jenë nën emrin “Gerid”. Produktet stampohen në Londër dhe në bashkëpunim me kushëririn e tij atje, po organizohet mundësia e tregtimit njëkohësisht në Shqipëri dhe Britani. Kjo mund të jetë hera e parë kur një produkt shqiptar lind dhe ka shanse të zhvillohet ndërkombëtarisht, pa u fokusuar në një treg lokal.

Hudi thotë në një intervistë për Businessmag se, “veshjet me dizajn të personalizuar, do të kenë ekskluzivitetin të shiten si fillim në Shqipëri në butikun që do të hapet, dhe në një dyqan të vogël në Nottingham, Angli. Dyqanet do të gjenden me emrin “Gerid Boutique”.

I pyetur se çfarë do të dallojë sipërmarrjen e familjes së tij, nga dyqane të shumta të veshjeve në Shqipëri, Hudi thotë se, “të gjitha këto produkte janë të mbrojtura, pasi janë krijimi ynë dhe nuk mund t’i tregtojë dikush tjetër”. Hudi pranon se ka dyqane plot, por në këtë rast, dyqani merr pamje tjetër si një “label” dhe një fashion group . “Ajo që na diferencon është, që ne kemi një dizajn tonin të veçantë dhe nuk tregtojmë produkte si imitime markash të njohura”.

Ai është optimist për shitjet, pasi testimet deri më tani, tregojnë se klientët kanë mbetur të kënaqur, si nga materiali i çdo produkti dhe stampimi. “Gerid” ka 3 designer profesionalë.

Për të siguruar veshjet me markë shqiptare, Gerid Grup ka lidhur kontratë me disa firma të mëdha të bluzave, të cilat sigurojnë materialin e parë dhe më pas krijohet produkti. Dy dyqanet e para, në Memaliaj dhe në Nottingham do të hapen në prill, ndërsa më vonë pritet të hapet edhe dyqani i tretë në Tiranë.

Një biznes familjar që ndahet mes Britanisë dhe Shqipërisë, më saktë mes Londrës dhe Memaliajt në Tepelenë.

Në planet e kësaj kompanie është stampimi i veshjeve në Shqipëri. Vetëm me këtë hap, kompania e re do të kalojë nga 8 të punësuar në 20 punonjës.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0