Listimi në bursë i Airbnb tejkalon pritshmeritë, pritet të grumbullojë 3.5 miliard dollarë - Business Magazine Albania

Listimi në bursë i Airbnb tejkalon pritshmeritë, pritet të grumbullojë 3.5 miliard dollarë

Airbnb ka deklaruar se i ka vlerësuar aksionet me 38 dollarë secili. Çmimi përfundimtar ishte më i lartë se përditshmëritë, pasi ofertat e larta të investitorëve, rritën vlerën e çmimit. Airbnb fillimisht i vlerësoi aksionet me 44 deri 50 dollarë, duke i rritur më pas në 56 deri në 60 dollarë. Duke llogaritur këtë, vlera e firmës pritet të sjellë deri në 3.5 miliard dollarë fonde për kompaninë. Firma do të tregtojë aksionet në bursën Nasdaq nën simbolin “ABNB”. Fillimisht kishte planifikuar të bënte debutimin e saj të parashikuar gjerësisht në tregjet publike këtë vit përmes një liste të drejtpërdrejtë, e cila nuk do të përfshinte mbledhjen e parave shtesë, por tani ka zgjedhur të mbledhë para përmes një IPO tradicionale (Ofertë fillestare publike).

Airbnb i bashkohet një sërë kompanive që tërheqin investitorët publik pasi tregu IPO doli nga një bllokim i shkaktuar nga pandemia e koronavirusit. Megjithatë, oferta e AIRBNB do të testojë tregjet publike, veçanërisht në mes të rritjes së luftës për të kontrolluar humbjen e parave ndër Start Up-e.

E themeluar në vitin 2008 pasi bashkëthemeluesit e kompanisë filluan të marrin me qira mysafirëve një dyshek ajri në apartamentin e tyre në qendër të qytetit të San Francisko, Airbnb u shndërrua në një nga fillimet e një biznesi të tillë më të vlerësuara gjatë dekadës së fundit. Ai ishte vlerësuar në më shumë se 30 miliardë dollarë në 2017 dhe fitoi 4.8 miliardë dollarë të ardhura vitin e kaluar, sipas pasqyrave financiare.

Por kostot e saj administrative gjithashtu u rritën vitet e fundit pasi zyrat u zhvendosën në një seli të madhe dhe ka luftuar për sigurinë e shtëpive të saj. Kjo bëri që kompania të paraqiste një humbje neto për nëntë muajt e parë të vitit 2019, me ulje krahasimisht me të njëjtën periudhë të një viti më parë. Mandej, erdhi pandemia. Rezervimet u anuluan brenda natës dhe kompania e gjeti veten në errësirë me të ardhura që avullonin.

LEXO: Kriza nga COVID-19, Airbnb me ofertë publike

Airbnb nxitoi të sigurojë 2 miliard dollarë borxh me një normë të leverdishme interesi — dhe me garanci për investitorët e saj që kur të aplikohej do ta vlerësonte kompaninë në 18 miliard dollarë, gati gjysma e asaj që vlerësohej në 2017. Në maj, Airbnb tha se do të pushonte një të katërtën e stafit të saj.

Megjithatë, nga pranvera, rimëkëmbja e Airbnb ka qenë befasuese. Edhe pse njerëzit ishin të detyruar të qëndronin më shumë në shtëpi për shkak të pandemisë, ata ende bënë prenotime për shtëpi me  qira. Më 8 korrik, udhëtarët rezervuan më shumë se një milion netë qëndrime të ardhshme në listat e Airbnb në të gjithë botën, tha kompania. Ishte hera e parë që arriti në atë nivel që nga 3 mars.

Ndërsa prenotimet janë akoma nën prenotimet e një viti më parë në nivel global, prenotimet në SHBA në qershor dhe korrik u rritën 22% dhe 6.7% në terma vjetorë, sipas AirDNA, një firmë analitike që gjurmon në tregun e qirave afatshkurtra.

Business Insider

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0