Kriza nga COVID-19, Airbnb me ofertë publike

Gjigandi I hapësirave rezidenciale me qira, AirBnB të mërkurën ka paraqitur në mënyrë konfidenciale dokumentet pranë Komisionit të Sigurimeve dhe Shkëmbimeve për një ofertë fillestare publike, duke shënuar një kthesë befasuese për një kompani, biznesi i së cilës fillimisht u shkatërrua nga pandemia koronavirus. Startup me qendër në San Francisko tha se numri i aksioneve dhe diapazoni i çmimeve për ofertën e propozuar nuk janë përcaktuar. “Oferta fillestare publike pritet të bëhet pasi Komisioni i Sigurimeve dhe Shkëmbimeve të përfundojë procesin e rishikimit, në varësi të tregut dhe kushteve të tjera,” deklaroi firma.

E themeluar 12 vjet më parë, AirBnB planifikoi prej kohësh të dilte si ofertë publike. Shefi Ekzekutiv, Brian Chesky është nën presionin e punonjësve për tu listuar këtë vit në bursë sepse shumë opsione me vlerë të aksioneve do të skadojnë. AirBnB është goditur fort nga efektet financiare të pandemisë. Chesky ka thënë se të ardhurat në vitin 2020 ka të ngjarë të jenë më pak se gjysma e të ardhurave në vitin e kaluar.

Në prill, kompania mblodhi 2 miliard dollarë borxh me një normë të leverdishme interesi — dhe me garanci për investitorët e saj që kur të aplikohej do ta vlerësonte kompaninë në 18 miliard dollarë, gati gjysma e asaj që vlerësohej në 2017. Në maj, Airbnb tha se do të pushonte 1.900 punonjës, një e katërta e forcës së saj të punës.

Pandemia fillimisht dëmtoi kërkesën për 7 milion pronat e listuara nga AirBnB, por rimëkëmbja e Airbnb ka qenë befasuese. Edhe pse njerëzit ishin të detyruar të qëndronin më shumë në shtëpi për shkak të pandemisë, ata ende bënë prenotime për shtëpi me  qira. Më 8 korrik, kompania deklaroi se udhëtarët rezervuan më shumë se një milion netë qëndrime të ardhshme në listat e Airbnb në të gjithë botën, tha kompania. Ishte hera e parë që arriti në atë nivel që nga 3 mars.

DW

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale