Lars Silberbauer, zëvendëspresident pranë Viacom Digital Studios, është folës në Spark.me


Lars Silberbauer është zëvendës president i lartë pranë Viacom Digital Studios, një divizion i fokusuar në krijimin dhe shpërndarjen e përmbajtjes dixhitale në brandet globale të Viacom, përfshirë MTV, Nickelodeon dhe Comedy Central.

Lars ka punuar si Drejtor Global i Social Media dhe Video në kompaninë LEGO, ku ndërtoi nga e para startegjinë për mediat sociale dhe video të kompanisë së njohur të inovacionit të lojërave.

Ai ishte përgjegjës për strategjinë globale të LEGO dhe performancën në rrjetet sociale, kërkim dhe ekzekutim, kanalet e YouTube, LEGO TV dhe ekuivalentin kinez. Është e vështirë të imagjinosh se kur Lars filloi, kompania nuk kishte një faqe zyrtare të LEGO, ndërsa në vitin 2015 Adweek e renditi LEGO si kompania numër një në Social Media dhe YouTube në industrinë e lojërave.

Lars njihet si një nga 25 marketerët më inovativë dhe influencues në Europë sipas Holmes Report. Ai ka investuar në komunitetin dixhital si një këshillues për startup-et. Lars është gjithashtu anëtar bordi pranë #iamtheCODE, i cili ndihmon femrat e paprivilegjuara nga Afrika dhe Azia për t’u bërë lider dixhitale.

Biletat e Spark.me janë në dispozicion në faqen zyrtare të konferencës www.spark.meÇmimi i plotë i biletës është 300 €. 

Kliko këtu për t’u njohur me të gjithë folësit e Spark.me: https://bit.ly/2VrVjzT

Spark.me, një nga konferencat më të kuruara të biznesit/internetit në Europën Juglindore, do të mbahet në datat 25-26 Maj, 2019, në Porto Montenegro Auditorium, në qytetin e Tivarit, zemra e industrisë së turizmit bregdetar të Malit të Zi. Ky është viti i parë që Spark.me do të mbahet në Portin e Malit të Zi.

Must watch
Business Mag Nr. #22 - Dhjetor 2019

Kemi ndjekur me vëmendje zhvillimet në ekonomi, e në veçanti ata që ne i quajmë gjeneratorët e kësaj ekonomie, sipërmarrësit privatë. Padyshim që sfidat janë të mëdha. Tregje të pa konsoliduara, konkurrencë e pandershme në shumë sektorë, pak mundësi për financim dhe investime në projekte të reja, Por ne kemi vërejtur gjithashtu një dinamikë e dëshirë të madhe për të ecur përpara.

Në Numrin 22 të Revistës së Businessmag, ju do të gjeni sipërmarrës të dhjetëvjeçarit të fundit, të cilët po shënojnë historinë e tyre të suksesit pa u ndier. Aktivë, energjikë, vizionarë dhe shumë të thjeshtë, ata mund të jenë një model shumë i mirë për t’u ndjekur. I tillë është Urani. Pasioni për perfeksionizëm e siguri nuk ia ul ritmin marramendës të ngritjes dhe zhvillimit të një biznesi. Ai sot ka ngritur një rrjet biznesesh të tija dhe administron edhe sipërmarrje të tjera.

Në brendësi të revistës do të gjeni edhe sipërmarrës të tjerë, nga Shqipëria dhe Kosova.

Ky numër u është dedikuar personazheve të suksesshshëm dhe zhvillimit të aftësive në shërbim të tregut. Ndaj i kemi dedkuar një paketë speciale artikujsh kapitalit njerëzor, rëndësisë së tij, sfidave dhe projekteve të vitit të arshshëm, të prezantuara në Shkollën Verore organizuar nga projekti zviceran “Aftësi për Punë”.

Mes personazheve ju sjellim Brizida Delvina, administratore e një hoteli në Tiranë, Ajo ka zhvilluar një karrierë ideale në fushën e hoteleri-turizmit. Edhe pse Brizida pëlqen të rrijë larg vëmendjes, ajo është një model frymëzues dhe një mentore e mundshme, tashmë edhe për ju që do …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale