Lamborghini feston 11000 Huracan dhe 8000 Aventador të prodhuar

Lamborghini feston 11000 Huracan dhe 8000 Aventador të prodhuar


Lamborghini ka bërë të ditur ka arritur 2 rekorde historike për kompaninë. Sipërmarrja prodhoi Avendadorin e 8000-të dhe  Huracan e 11000-të.

Aventador-i i 8000-të, është një S Roadster i përfunduar me ngjyrë Gri Telesto dhe është destinuar për tregun japonez.

Ndërsa Huracan i 11000-të, është i mbaruar me një ngjyrë Blue Nethuns dhe do të shitet në Itali.

Në muajin Mars, Lamborghini tha se ka prodhuar mbi 10000 Huracan, me rreth 250 makina të prodhuara në muaj. E thënë ndryshe, 8 makina në ditë. Prodhimi i 7000 Aventador u anunçua në muajin Tetor të vitit që shkoi. Numri i dërgesave është shtuar me 11% në gjysmën e parë të vitit 2018. Në total, plot 2327 makina duke e çuar në një vit tjetër me rekord shitjesh.

Por, me gjithë këto shifra, rivali Britanik McLaren ka realizuar më shumë shitje përgjatë 4 muajve të parë të vitit 2018, ndonëse me disa mangësi të vogla në statistika.

lamborghini urus

Lamborghini i ri Urus, pritet t’i përmirësojë shifrat për kompaninë italiane. Urus erdhi në momentin kur tregu është i etur për crossover të tillë.

Suksesi i modelit më të vjetër, i Aventador, mund t’a shtyjë kohën se kur ky model do të zëvendësohet. Aventador pritet të zëvendësohet me një V12 aspirim natyral hibride. Dizajni pritet të jetë i inspiruar nga një nga modelet e limituara, të cilat kanë në bazë pikërisht këtë model.

Por, duhen edhe minimalisht 5 vite që të prezantohet një zëvendësues për Aventador . Specifikat e modelit me motor me aspirim natyral, me 4 rrota aktive, me 12 pistona dhe me motor në mes, e bëjnë Aventador-in tepër unik dhe ulin mundësinë e një konkurenti të ri për këtë model në treg.

Influenca e Volkswagen Group duket se nuk ka shkaktuar pasoja negative brenda kompanisë…të paktën nga ana ekonomike.

Por a duhet që kompani me një traditë të tillë të synojnë shitje dhe të humbin të shkuarën?! Apo të fokusohen tek tradita dhe filozofia e vjetër e kompanisë?!

Burimi: The Drive

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0