Laika, LinkedIn i Ballkanit - Business Magazine Albania

Laika, LinkedIn i Ballkanit


Lëvizja e punonjësve në industrinë teknologjike është e madhe. Kompanitë nuk janë në gjendje të gjejnë njerëz për vendet bosh për muaj të tërë, ndërsa profesionistët e teknologjisë janë gjithmonë në kërkim të një pune që ata vërtetë dëshirojnë. Ata nuk janë të impresionuar nga paratë, por nga projektet sfiduese, nga mundësia e rritjes, nga etika e mirë e punës dhe ekipi.

Një ekip prej 12 zhvilluesish, sipërmarrësish serialë, marketerësh, dizajnerësh dhe entuziastësh nga IMPACT nga Shkupi dhe Ballkani vijnë me Laika. Laika është një startup i ri në Ballkan që përpiqet të bëjë një ndryshim dhe të zgjidhë përpjekjet për talentet dhe punëdhënësit. Zgjidhja e tyre është një platformë e zgjuar që bën bashkë talentet e teknologjisë me kompani të ndryshme bazuar në aftësitë, preferencat dhe kompetencat e tyre.

Si funksionon Laika?

Ju mund ta përdorni platformën krejtësisht pa pagesë. Platforma garanton 100% anonimitet derisa të shihni se kush dëshiron t’ju ofrojë një pozicion pune dhe në çfarë kushtesh. Ju shkruani në platformë aftësitë që keni, vendosni pagën, pozicionin, llojin e punësimit, teknologjitë me të cilat punoni, vendin ku doni të punoni (diku në Ballkan ose nga shtëpia) dhe më pas kompanitë mund të lidhen me ju dhe anasjelltas.

Në Laika, kompanitë do të kenë mundësi të lidhen me talente nga 4 vendet e Ballkanit (Serbia, Maqedonia, Bullgaria dhe Kroacia). Kompanitë do të jenë në gjendje të paraqesin ekipin, kulturën, zyrat, teknologjitë dhe projektet. Ata do të kenë një shans për të prezantuar kompaninë dhe të tregojnë se janë vendi i preferuar për të punuar edhe për punëkërkuesit pasivë.

Kush përdor Laika?

Ekzistojnë aktualisht 30 kompani që testojnë produktin dhe vetëm 100 kompani do të përzgjidhen për t’u bashkuar në fazën e hershme. Drejtore Ekzekutive e Laika- Aleksandra Janakievska, bëri bashkë një ekip të motivuar për të transformuar Ballkanin. Pas 2 vitesh të suksesshme në Brainster, ku ajo ishte CMO, instruktore marketingu dhe mentore karriere për studentët, ajo vendosi të fokusohet në tregun e punës. “Ka kaq shumë probleme kritike që duhet të zgjidhen dhe ndoshta kjo nuk është më e rëndësishmja, por kur të gjendet problemi, duhet ta keni çështjen në duart tuaja. 

burimi: DigitalSpoiler

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0