Ndërsa vaktet me yje Michelin mund të kushtojnë vetëm 1,50 dollarë për pjatë, shumica e restoranteve që kanë fituar çmimin prestigjioz faturojnë shumë më tepër.
Shumë prej pjatave të këtyre restoranteve kushtojnë 300-400 dollarë, por disa kanë tarifa edhe më të larta.
Për të gjetur restorantet më të shtrenjta me yje Michelin, faqja e internetit e gatimit Chef’s Pencil hulumtoi menutë në më shumë se 450 restorante në mbarë botën.
Sipas Chef’s Pencil, 10 restorantet më të shtrenjta që kanë marrë një yll Michelin ose drejtohen nga një kuzhinier me yje Michelin janë:
- Sublimotion, Ibiza, Spanjë – 1740 dollarë
- Ultraviolet nga Paul Pairet, Shanghai, Kinë — 1422 dollarë
- Kitcho Arashiyama Honten, Kioto, Japoni – 910 dollarë
- Azabu Kadowaki, Tokio, Japoni – 825 dollarë
- Masa, New York City, Shtetet e Bashkuara – 800 dollarë
- (Barazim) Joel Robuchon, Tokio, Japoni – 637 dollarë
- (Barazim) Kikunoi Honten, Kyoto, Japoni – 637 dollarë
- (Barazim) Gion Maruyama, Kyoto, Japoni – 637 dollarë
- Guy Savoy, Paris, Francë – 615 dollarë
- Piazza Duomo, Alba, Itali — 580 dollarë
(Çmimi për person, zakonisht pa përfshirë pijet dhe tarifat e shërbimit.)
Japonia është i vetmi vend që shfaqet më shumë se një herë në këtë listë dhe restorantet e saj, të vendosura në Kioto dhe Tokio, dominojnë gjysmën e 10 vendeve. Sidoqoftë, vlen të përmendet se Joel Robuchon me bazë në Tokio, i cili u rendit në vendin e 6-të në listë, shërben kuzhinë franceze.
Restoranti i vetëm i Shteteve të Bashkuara që hyn në top 10, Masa, është gjithashtu një restorant japonez.
Japonia është vendi me numrin më të madh të restoranteve Michelin në botë, me Tokion që ka më shumë restorante me yje Michelin se çdo qytet tjetër, sipas Chef’s Pencil.
Pse restorantet japoneze mund të jenë kaq të shtrenjta
Ka një arsye pse shumë restorante japoneze janë kaq të shtrenjta, tha shefi Masaharu Morimoto, i njohur për miliona si ylli i shfaqjeve televizive të gatimit “Iron Chef” dhe “Iron Chef America”.
“Restorantet japoneze marrin peshk sezonal nga e gjithë bota, gjë që rrit koston e përbërësve,” tha ai. “Ekziston gjithashtu një kosto e transportit dhe ruajtjes së duhur për këta përbërës, duke pasur parasysh se ushqimet e freskëta të detit kanë një jetëgjatësi të shkurtër.”
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.