Ky 7 vjeçar është personi më i pasur në botën e YouTube - Business Magazine Albania

Ky 7 vjeçar është personi më i pasur në botën e YouTube


Personi më i pasur në botën e YouTube është një fëmijë në shkollën fillore që bën miliona ndërsa realizon review me lodra të ndryshme.

Ryan, “prezantuesi” 7-vjeçar i Ryan ToysReview, një kanal popullor për review e lodrave në Youtube, nga vendi i 8 u rendit në të parin në listën vjetore të Forbes, të yjeve të YouTube, të cilët po bëjnë shumë para.

Lexoni: YouTube ofron filma pa pagesë, por me reklama

Një kanal familjar në YouTube, Ryan ToysReview grumbulloi rreth 22 milionë dollarë të ardhura nga data 1 Qershor 2017, deri më 1 Qershor 2018, sipas Forbes, nga 11 milionë dollarë më parë. Vlerësimi prej 22 milionë dollarësh e vendosi Ryan ToysReview edhe përpara yllit të padiskutueshëm Jake Paul (i cili fitoi 21.5 milionë dollarë).

Janë prindërit e Ryan, të cilët xhirojnë dhe prodhojnë videot (gati të përditshme) në llogarinë e Ryan që kur Ryan ToysReview filloi në Mars të vitit 2015.

Llogaria filloi kur Ryan, atëherë një adhurues 4 vjeçar i videove review të lodrave, i pyeti prindërit e tij pse ai nuk mund t’u bëjë gjithashtu review lodrave në YouTube.

Ryan ToysReview filloi me ritme të ngadalta derisa një video e Korrikut të vitit 2015 u bë virale. Videoja kishte në fokus Ryan ndërsa hapte dhe i bënte review një kutie, e cila përmbante më shumë se 100 lodra nga seria e “Makinave” Pixar. Ajo ka rreth 935 milionë shikime.

Kanali tani tenton t’u bëjë review lodrave të reja ose produkteve ushqimore të fëmijëve dhe videot zakonisht shfaqin komente serioze dhe entuziaste nga Ryan me udhëzime të ndryshme.

Lexoni: 17 kanale në YouTube që adhuruesit e makinave duhet t’i konsiderojnë

Këtë vit, Ryan fitoi një marrëveshje me Walmart për të shitur një linjë lodrash ekskluzive të quajtur “Ryan’s World” në mbi 2.500 dyqanet e SHBA dhe në faqen e internetit Walmart, sipas Reuters. Ryan’s World ishte më i shitur pas Pocket.

Ryan ToysReview ka 17 milionë ndjekës dhe ka marrë rreth 26 miliardë shikime, sipas Forbes.

burimi: BI

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0