Kuzhinierët e shtëpisë, kryefjala e aplikacionit LaPiat

Kuzhinierët e shtëpisë, kryefjala e aplikacionit LaPiat


 

Nuk mund të shkosh askund në Toronto pa u bombarduar nga reklamat dhe bisedat për aplikacionet që shpërndajnë ushqim, si UberEats, JustEat apo Foodora.

Kjo e bëri Arbër Pucin të mendojë: “Ka kaq shumë fast food në këto aplikacione. Po sikur njerëzit të duan ushqime të gatuara në shtëpi?”

Që prej muajit prill 2017, Puci 33 vjeç, dhe skuadra e tij e vogël kanë punuar ditë e natë për të zhvilluar aplikacionin LaPiat, i cili lidh shefat në Toronto me klientë të cilët kërkojnë të blejnë ushqime të gatshme. Aplikacioni zyrtarisht u lançua në qershor 2018.

Lexoni: LaPiat, Startup-i nga Toronto ju fton të shisni ushqimet që gatuani nga kuzhina juaj

Kuzhinierët kanë formime të ndryshme, dhe ofrojnë një shumllojshmëri pjatash përtej atyre që shërbehen zakonisht në restorante. “Me LaPiat, ju gjithashtu bëni zgjedhje më të shëndetshme në një pjesë të çmimit të artikujve të restorantit,” thotë Puci gjatë një interviste.

“Sot të drekosh jashtë është e kushtueshme, dhe aplikacioni ynë ju lejon të njiheni më shefat që përgatisin ushqimin që po bleni.”

Modeli i biznesit të LaPiat merr 10% të të gjitha transaksioneve.

LaPiat është gjithashtu i hapur për kompanitë e kateringut dhe kamionët e ushqimit, të cilët shpesh nuk kanë shpërndarës ose mundësi të drejtpërdrejta për t’u lidhur me klientët.

“Jemi shumë të lumtur që Toronto është qyteti ynë i lançimit,” tha Puci. “Është një qytet multikulturor me shefa të ndryshëm që ofrojnë varietete pjatash, dhe kjo është diçka fantastike për ata që e duan ushqimin. Banorët e Torontos janë gjithashtu shumë mendje hapur ndaj shijeve dhe pjatave të reja.”

Një nga sfidat më të mëdha të skuadrës LaPiat është dëshira për të shtuar opsione të reja në aplikacion. “Ne duam të përmirësojmë produktin tonë dhe të sjellim gjëra të reja për klientët,” thotë Puci, duke theksuar se ata kanë në plan të përkthejnë shërbimet që aplikacioni ofron edhe në gjuhë të tjera, si përshembull Mandarin.

Puci thotë se ata duan gjithashtu të ofrojnë një mënyrë për konsumatorët që të kërkojnë ushqime nga kuzhinierët që admirojnë dhe respektojnë.

Sa herë që një aplikacion kuzhinier shtëpie si LaPiat nis, në Kanada apo gjetkë, rriten dyshimet rreth sigurisë së ushqimit. Restorantet përballen me inspektime të vazhdueshme dhe duhet të zbatojnë rregulla rigoroze. Puci thotë se kuzhinierët e shtëpive do të duhet të jenë të hapur për t’u inspektuar, dhe konsumatorët gjithashtu mund të vlerësojnë kuzhinierët dhe të lënë komente, njësoj si në eBay dhe Amazon.

Ajo që Puci gjen si plotësim në drejtimin e këtij biznesi është “ajo ndjenja e një startup-i”. Unë punoja në sektorin e energjisë ku gjithçka lëvizte kaq ngadalë, nga ideja tek zhvillimi, por me kompaninë tënde, çdo ditë ka një sfidë të re dhe unë me të vërtetë e shijoj këtë mënyrë jetese me ritme të shpejta “.

Puci thotë se LaPiat do të zgjerohet në qytete të tjera më vonë këtë vit, dhe synon të grumbullojë 1600 kuzhinierë që kontribuojnë me gatimet e tyre. Aktualisht aplikacioni ka 700 kuzhinierë shtëpiak dhe profesionistë të tjerë.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0