Kutitë e zeza, së shpejti edhe në makina - Business Magazine Albania

Kutitë e zeza, së shpejti edhe në makina


Pas konfirmimit të dy rasteve të përplasjeve të lidhura me Tesla Autopilot në Amerikë, duke përfshirë një fatalitet, ligjvënësit gjermanë janë duke planifikuar legjislacionin që do t’i kërkonte prodhuesit të makinave që të përfshijnë një kuti të zezë për makinat.

Zakonisht e lidhur me avionët, kutia e zezë e propozuar do të regjistrojë, kur një sistem autonom aktivizohet, kur makina i kërkon shoferit të rimarrë detyrat lëvizëse dhe kur një shofer human merr kontrollin apo jo.

Qëllimi i këtij legjislacioni do të ndihmojë të dy prodhuesit e makinave, rregullatorët dhe zyrtarët e zbatimit të ligjit për të përcaktuar se kush është përgjegjës në rast të një aksidenti me makinë autonome.

Të dy, Volvo dhe Mercedes-Benz kanë thënë se do të pranojnë përgjegjësinë për veprimet e makinave të saj, kur të aktvizohet opsioni i autonomisë së makinës.

Së bashku me idenë e kutisë së zezë, Ministri gjerman i Transportit Alexander Dobrindt gjithashtu dëshiron që legjislacioni të përfshijë edhe që ajo të qëndrojë në vendin e shoferit, në mënyrë që të mund të ndërhyjnë në rast të një emergjence.

 

/Ky artikull u publikua së pari nga TechSot.al. Business Magazine Albania ka të drejta të plota të ripublikimit të këtij artikulli, në bazë të marrëveshjes mes palëve.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0