Budweiser, Lay’s, T-Mobile dhe Nike mund të pretendojnë secila se ka “fituar” betejën e reklamave në Super Bowl – në varësi të këndvështrimit dhe metrikave të përdorura për matje. Këto ishin markat që dolën si fituese sipas analizave të ndryshme të pasndeshjes.
Pse renditjet e reklamave të Super Bowl kanë rëndësi
Super Bowl është një nga momentet më të mëdha për reklamim, duke tërhequr audiencën më të madhe live në televizionin amerikan çdo vit. Kur 30 sekonda transmetimi kushtojnë deri në 8 milionë dollarë, dallimi nga konkurrenca bëhet thelbësor për të justifikuar investimin. Performanca e reklamave në këtë event është një pasqyrë e gjendjes së kreativitetit dhe ambicieve të industrisë së reklamave në SHBA.
Budweiser fiton “votën popullore”
Një nga metrikat më të njohura është Ad Meter i USA TODAY, i cili bazohet në votën e audiencës:
Budweiser zuri vendin e parë për herë të parë pas dhjetë vitesh me spotin “First Delivery”, i cili përfshinte një Clydesdale foal duke u provuar i denjë; reklama riktheu edhe sloganin klasik “This Bud’s for You.”
Lay’s u rendit në vendin e dytë me “The Little Farmer”, një histori e ndjerë mbi origjinën e patateve të saj nga fermat familjare.
Michelob ULTRA dhe Stella Artois, dy marka të Anheuser-Busch InBev, zunë vendet e treta dhe të katërta me reklama të mbushura me yje të njohur.
Reklama e NFL “Somebody | It Takes All of Us” mbylli pesëshen kryesore me një histori frymëzuese mbi mentorimin.
Lay’s me potencialin më të madh për shitje afatgjatë
Sipas System1, e cila teston reklamat duke analizuar përgjigjet emocionale të konsumatorëve dhe ndikimin në shitjet afatgjata dhe afatshkurtra, performanca më e lartë u regjistrua nga:
Lay’s “Little Farmer” (5.9 Stars) dhe NFL “Somebody | It Takes All of Us” (5.6 Stars) për pritshmëri të larta në shitje afatgjata.
WeatherTech me spotin që festonte jetën aktive të “gjysheve” (5.2 Stars) dhe një tjetër reklamë e NFL, “Flag 50”, që promovonte futbollin për vajzat (4.9 Stars).
Häagen-Dazs “Not so Fast, Not so Furious” (4.7 Stars) përmbylli top 5-shen me një version të ngadaltë të sagës së famshme “Fast & Furious”, me pjesëmarrjen e Vin Diesel, Michelle Rodriguez dhe Ludacris.
Sipas të dhënave nga WARC, kishte pak përputhje mes reklamave më të mira për ndikim afatgjatë dhe atyre që ndikojnë direkt në shitjet afatshkurtra. Vetëm dy reklama – nga Reese’s dhe Stella Artois – u renditën në të dyja listat.
Lexo edhe:Shqipëria në BIOFACH 2025: Promovimi i produkteve organike shqiptare në një skenë globale
Pfizer gjithashtu bën përshtypje
Tre reklama – Lay’s “Little Farmer”, NFL “Somebody | It Takes All of Us” dhe Pfizer “Knock Out” – u renditën disa herë në lista të ndryshme, duke treguar fuqinë e marketingut emocional.
Reklama e Pfizer tregonte një djalë të vogël që imagjinonte si do të mundte kancerin, duke shënuar vitin e dytë radhazi që gjigandi farmaceutik reklamohet në këtë event.
Pavarësisht se industria farmaceutike është një nga më të mëdhatë për shpenzime reklamuese në SHBA, ajo ka qenë historikisht e munguar në Super Bowl – por këtë vit, Novartis, Bayer dhe Him & Hers iu bashkuan Pfizer me reklamat e tyre.
T-Mobile kryeson në angazhimin online
EDO, një kompani matëse, ndjek angazhimin online përmes kërkimeve në internet dhe vizitave në faqet e markave menjëherë pas transmetimit të reklamave. Sipas Engagement Index të tyre (ku 100 është mesatarja):
T-Mobile (1,263 pikë) zuri vendin e parë me reklamën për shërbimin satelitor të telefonisë mobile falas deri në korrik.
Ram Trucks (848 pikë) u rendit i dyti me një spot ku aktori Glen Powell sillte një rrëfim të stilit fairytale për fuqinë e makinave Ram.
Liquid Death (804 pikë) debutoi me një reklamë ironike që inkurajonte konsumatorët të “pinin (ujë) në punë.”
Universal Pictures (778 pikë) me trailerin e filmit të ri “How to Train Your Dragon” dhe Him & Hers (771 pikë) me reklamën për akses më të përballueshëm në ilaçet për humbje peshe mbyllën pesëshen kryesore.
Nike fiton vlerësimet e kreatorëve
Nike, që u rikthye në Super Bowl pas 27 vitesh, u shpall reklama më e mirë nga Super Clio, një çmim i dhënë nga Clio Awards për reklamën më kreative të eventit.
Spoti, i cili theksonte sportin e femrave dhe kishte në qendër basketbollisten Caitlin Clark, u vlerësua për “ritmin perfekt, skenarin dhe mesazhin e fuqisë.”
Rikthimi i Nike në reklamat e ndërtimit të markës shënon një ndryshim strategjik pas fokusit të viteve të fundit në performancën e drejtpërdrejtë dhe shitjet DTC, të cilat patën ndikim në të ardhurat e kompanisë.
Super Bowl vazhdon të mbetet një moment kyç për marketingun dhe reklamimin. Pavarësisht se kush shpallet fitues, suksesi matet në mënyra të ndryshme: nga votat e audiencës, potenciali i shitjeve, angazhimi online apo kreativiteti i spoteve. Për markat, sfida kryesore mbetet jo vetëm të bien në sy në një ngjarje kaq të madhe, por edhe të krijojnë ndikim të qëndrueshëm në konsumatorë.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.