Kur biznesi trashëgohet deri në pesë gjenerata

Kur biznesi trashëgohet deri në pesë gjenerata-Lammes Candies, tradita e ëmbëlsirave


Si shumë biznese familjare në SHBA, Lammes Candies e mburr veten për trajtimin që u bën punonjësve dikur janë pjesëtarë të familjes. Por familja Lammes e çon këtë në një nivel tjetër. Përgjatë 130 viteve në biznes dhe 5 gjeneratave më vonë, kompania e ëmbëlsirave e bazuar në Austin, kryeqytetin e Texasit është duke lulëzuar, dhe jo vetëm për shkak të disa ëmblësirave shumë të mira që të shkrihen në gojë.

E themeluar në 1885-ën nga William Lammes, biznesi i ëmbëlsirave pati një fillim shumë të bujshëm. Pasi vuri bast kompaninë në një lojë pokeri, William e humbi biznesin e familjes, por u ble pas tri muajsh kur i biri i tij pagoi borxhet e kumarit, dhe që nga ajo kohë ka qenë pronë e familjes. Dhe ky nuk është rasti i vetëm kur familja është rimëkëmbur.

Gjatë Luftës së Dytë Botërore, vendi u përball me racionimin e sheqerit dhe Lammes Candies iu desh të reduktonte në mënyrë drastike sasinë e produkteve të prodhuara. Klientët mbanin rradhën me orë të tëra në rradhë të gjata për të marrë në duart e tyre kekët e famshëm me arra Texas Chewie, sepse djemve të marinës u jepnin ndjesinë e shtëpisë kur shijonin këto kekë.

Me më pak se 3% të bizneseve familjare të cilat zotërojnë biznesin e tyre deri në gjeneratën e katërt e më lart, është e qartë se Lammes Candies ka zbuluar diçka: që ata nuk do të ndalojnë në rrugëtimin e tyre.

“Babai dhe gjyshja ime na kanë mësuar se “nuk jemi kurrë shumë të mëdhenj për takatin tonë, që nuk mund të bëjmë çdo gjë që kërkojmë prej njerëzve të cilët punojnë me ne,” thotë Pam Teich, bashkëpronare dhe pjesëtare e gjeneratës së pestë e familjes e Lammar Candies.

Mashable udhëtoi në Austin të Texas-it për të folur me familjarët dhe për të diskutuar atë se çfarë do të thotë Lammes Candies për komunitetin, trashëgiminë e biznesit të familjes dhe këshillat e tyre për biznese të tjera të drejtuara nga pjesëtarë të familjes. Për më tepër mund të klikoni videon e mëposhtme për të mësuar më shumë prej këshillave të kësaj familje të mrekullueshme se si të menaxhoni biznesin e familjes.

Artikulli u publikua në origjinal nga Mashable.

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0