Kulinaria, trendi më i ri i turizmit në Shqipëri - Business Magazine Albania

Kulinaria, trendi më i ri i turizmit në Shqipëri


Ministrja e Zhvillimit Ekonomi, Turizmit, Tregtisë dhe Sipërmarrjes, Milva Ekonomi mori pjesë në “Konferencën e Degustimit të Kulinarisë nga të gjithë trevat shqiptare”, që u zhvillua për të dytin vit rresht në mjediset e kompleksit Xibraku. Konferenca u organizua nga Shoqata e Restoranteve Turistike Shqiptare, e cila tashmë ka gjithsej 70 anëtarë, mes të cilëve restorantet më të mira tradicionale të Shqipërisë.

Ministrja Ekonomi u shpreh se Organizata Botërore e Turizmit prej kohësh e quan turizmin e gastrononomisë, një nga trendet e reja që janë shfaqur në sektorin e turizmit. Trendi për të bërë gastronominë turizëm botëror ka nisur në 2004.

“Ne i jemi bashkuar këtij trendi, pak më vonë, por jemi në kohë. Arsyeja pse Organizata Botërore e Turizmit vendosi që gastronomia mund të jetë një produkt i mirë turistik për t’u zhvilluar, lidhej me një fakt të rëndësishëm që ka të bëj me jetën e komuniteteve të vogla lokale që duhet të bëhen pjesë e gjithë zhvillimit të vendit”, theksoi ajo.

Por sipas saj, nëse duam të zhvillojmë kulinarinë, duhet të përpiqemi fort që ta kthejmë atë në një instrument zhvillimi duke ndihmuar një bashkësi lokale që të nxjerrë më të mirën e vet dhe të japë më shumë produkte karakteristike të zonës së saj.

Tashmë zona rurale është një zonë që lidhet më lehtë me zonën urbane dhe kjo vjen falë urbanizimit më të madh të territoreve. Edhe Shqipëria, shtoi ministrja Ekonomi, po urbanizohet më shumë duke e bërë më të prekshme një zonë nga pikpamja e produkteve të artizanatit dhe kulinarisë.

Turizmi i kulinarisë, tha ministrja Ekonomi, i jep mundësinë sipërmarrësve që përveçse të jetë prodhues i produktit, të bëhet dhe shijues i produkteve të ngjashme. Ky, sipas saj, është një dimension i ri që Organizata Botërore e Turizmit i ka dhënë turizmit të kulinarisë.

“Ndërkohë në Shqipëri fryma e bashkëpunimit me kultura të reja ndërkombëtare është shtuar, pasi shumë nga ju kanë marrë eksperiencë falë lëvizjeve demografike që kanë ndodhur. Shqipëria jo vetëm ka nevojë t’i përqafojë këto modele, por t’i bëjë pjesë të politikave të aftësimit profesional”, tha Ekonomi.

Sot shkollat profesionale në hoteleri turizëm, kuzhinë, kafe bar restorante janë në vëmendje të të gjithë politikave të aftësimit profesional. Ndaj dhe Ekonomi vlerësoi nismën për hapjen e shkollave të vogla apo kurseve të kulinarisë të hapura nga anëtarë të shoqatës, të cilat e bëjnë më të shtrirë kulturën e gastronomisë në Shqipëri.

Konferenca u pasua nga një prezantim kulunarie ku u prezantuan gatimet më të mira shqiptare që nga zona e Kelmendit e deri në Gjirokastër. Nën moton “Turizmi fillon nga ne”, kjo shoqatë synon që të njihet vlera e kulinarisë shqiptare dhe të promovohet sa më shumë.

Drejtuesi i kësaj shoqate Kujtim Dervishi tha se synon që anëtarësia e kësaj shoqate të zgjerohet. Tashmë kjo shoqatë do krijojë dhe një aplikacion ku të listohen të gjithë restorantet e mira shqiptare. Në panair merrnin pjesë rreth 50 biznese, mes të cilëve prodhues vaji, vere, të baxhove të djathit, kompani birre dhe përfaqësues të restoranteve tipike shqiptare.

Burimi: ata.gov.al

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0