Kuik, shërbimi i ri i transfertave monetare nga Raiffeisen Bank

Pagesat dhe dërgesat online të parave po bëhen gjithnjë e më të domosdoshme. Pandemia e ka nxitur më tej këtë proces. Ndaj edhe bankat në vend po sjellin gjithnjë e më shumë opsione në këtë drejtim. Kuik, është  shërbimi i ri i Raiffeisen Bank, përmes të cilit mund të dërgosh para me një klik.

Kuik është shërbimi i ri i transfertave monetare deri në 25,000 ALL nga aplikacioni Raiffeisen On dhe 15,000 ALL nga aplikacioni KUIK nga Personi-në-Person, apo nga llogaria personale në një tjetër llogari personale që realizohet në kohë reale 24 orë në 7 ditë të javës, vetëm duke perdorur një numër celular, i cili është lidhur me llogarinë tuaj personale. Për të përdorur Kuik, mjafton të kesh një llogari rrjedhëse në Raiffeisen Bank dhe të kesh shkarkuar në celularin tënd aplikacionin mobile Raiffeisen ON.

Lexo: Llogari bankare krejtësisht online falë platformës My Raiffeisen.al

Kjo është një formë e thjeshtë e transferimit të parasë në kohë të shpejtë, tek një anëtar i familjes, shok apo koleg. Hapat që duhet të ndiqni janë 3:

  1. Hap KUIK në Raiffeisen ON
  2. Vendos Shumën
  3. Zgjidh kontaktin KUIK nga lista e personave të regjistruar në celularin tuaj.

Kuik është një nga shërbimet e përfshira në aplikacionin Raiffeisen ON mobile, duke sjellë lehtësi dhe një eksperiencë bankare pa stres për klientët. Ata mund të aksesojnë llogaritë e tyre apo të bëjnë pagesa nga shtëpia, me siguri maksimale në transaksione dhe duke shmangur radhët dhe pritjet që ndodhin ndonjëherë në degët fizike të bankës.

Kjo risi vjen nga mbështetja e Raiffeisen Bank ndaj nismave Fintech. Kuik, u realizua në bashkëpunim me Mpay, një nga finalistet e konkursit ndërkombëtar Elevator Lab, zhvilluar nga Raiffeisen Bank International.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0