Llogari bankare krejtësisht online falë platformës My Raiffeisen.al

My Raiffeisen.al
  • Për herë të parë në Shqipëri nga Raiffeisen Bank
  • Shërbimi i shpejtë, i sigurt dhe i vlefshëm për përdoruesit
  • Transformim i vazhdueshëm digjital dhe shërbime novatore

Si pjesë e strategjisë së transformimit të vazhdueshëm digjital dhe ofrimit të shërbimeve novatore Raiffeisen Bank nëpërmjet platformës my.raiffeisen.al ofron mundësinë që çdo njeri (jo klient i bankës dhe shtetas rezident Shqiptar) të hapë një llogari rrjedhëse – plotësisht online.

Risia e këtij shërbimi është bashkëpunimi me aplikacionin Evrotrust, ku të gjithë mund të regjistrohen dhe të krijojnë firmën e tyre elektronike. Më pas mund të firmosin të gjitha dokumentat e aplikimit, elektronikisht – pa qenë nevoja të paraqiten ne degë dhe të firmosin një dokument fizik!

Synimi kryesor është ofrimi i një shërbimi të shpejtë, të sigurtë dhe të vlefshëm për përdoruesit.

Krijimi i firmës elektronike do të shërbejë më tej për të kryer shume veprime bankare, të cilat deri më tani kanë kërkuar prezencën e çdo individi në degë për të vendosur marrëdhënien e tyre financiare me bankat.

Ofrimi i këtij shërbimi është bazuar në ligjin shqiptar, njohur nga Autoriteti Kombëtar për Çertifikimin Elektronik dhe Sigurinë Kibernetike si një formë alternative e firmosjes së dokumentave për institucionin bankën tonë.

Përdoruesi informohet në kohë reale me anë të një njoftimi në aplikacionin mobile për çdo dokument që është në pritje për t’u firmosur nga ana e tij/saj. Gjithashtu, përdoruesi ka shikueshmëri të plotë të dokumentave në pritje për firmosje, historikut të dokumentave të firmosur dhe mundësinë për ta parë përmbajtjen e dokumentit para firmosjes.

Misioni kryesor i Raiffeisen Bank është të transformojë inovacionin e vazhdueshëm në eksperiencë të shkëlqyer për klientët e saj nëpërmjet alternativave dixhitale duke e lehtësuar marrëdhënien e tyre me bankën.

Raiffeisen Bank është lider në treg sa i përket shërbimeve novatore që i ofron klientëve, duke përmendur këtu platformën digjitale Raiffeisen ON si edhe asistencën bankare të ofruar nëpërmjet Chatbot-it të parë në sektorin bankar në Shqipëri (RONA). Kjo nuk na ndal ne që të vazhdojmë misionin tonë, duke ofruar një eksperiencë të shkëlqyer bankare.

Lexo:  Babagjyshi sekret 2020, shkruani në adresën Poli i Veriut, Kutia Postare Nr. 47

Ky vit ishte i vështirë dhe sfidues për të gjithë anembanë globit. Dhe sigurisht ky ishte një motivim edhe më i madh për ta çuar përpara rrugën e pashmangshme drejt digjitalizimit.

Kolegët e palodhur të bankës po punojnë vazhdimisht për të pasuruar të gjitha platformat e bankës me shërbime sa me efikase për të plotësuar nevojat e klientëve tanë. Së shpejti do të kenë mundësi edhe klietët aktualë të bankës të hapin një llogari të dytë, të marrin kredi si edhe të aplikojnë për karta. Të gjitha këto larg ambjenteve fizike të bankës, mjafton të kenë firmën e tyre elektronike.

Aplikacionin Evrotrust mund ta shkarkojë kushdo në telefonin e tij me shumë pak hapa:

  1. Shkarkohet aplikacioni Evrotrust Mobile
  2. Kryhet regjistrimi si përdorues i Evrotrust duke përdorur telefonin mobile dhe një Dokument Identifikimi (Kartë ID ose Pashaportë) të vlefshëm dhe jo të dëmtuar.  Në fund të këtij proçesi do të lëshohet një çertifikatë nëpërmjet së cilës mundësohet firmosja elektronike pa kosto për dokumentat e dërguara nga banka.

Sugjerime për të mos patur problematika gjatë procesit të regjistrimit:

  • Verifikoni lidhjen me internetin: gjatë proçesit të regjistrimit / për marrjen e dokumentave për firmosje
  • Ndriçimi (as pak, as shumë ndriçim)
  • Memoria e ulët e pajisjes/telefonit në përdorim bën që performanca e telefonit mobile të mos jetë e duhura.

Për problematika gjatë proçesit të regjistrimit shërbimi i klientit, në 00355 4 2381 381 është shumë i përgatitur për të udhëzuar klientët në të gjitha hapa e procesit.

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale