Kufjet solare të prodhuara nga plastika e ricikluar - Business Magazine Albania

Kufjet solare të prodhuara nga plastika e ricikluar

Kompania Adidas ka prezantuar kufjet RPT-02 SOL me bluetooth, që përdorin energjinë solare për mbushjen e baterive.

Pajisjet solare nuk janë risi, prodhohen nga shumë kompani, por kufjet solare janë diçka e rrallë.

Adidas prezantoi RPT-02 SOL që lidhen me pajisjen përmes bluetooth, dhe që kanë të integruar qelizat solare të Exegerov Powerfoyl.

Vetë kufjet janë të prodhuara nga plastika e ricikluar, e ofrojnë 80 orë “rezervë” të baterisë edhe kur gjendeni në ambient të errët dhe nuk janë të ekspozuara në rrezet e diellit.

Kufjet janë rezistente ndaj ujit me standardin IPX4, posedojnë mikrofon si dhe portin C për mbushje. Çmimi i tyre është 230 dollarë.

Në treg ekzistojnë edhe një sërë kufjesh që përdorin të njëjtën teknologji, në mesin e tyre edhe modelin Urbanista Los Angeles. gadgets360

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0