Ku është pjesëmarrëse këtë vit "Doni Foods"

Ku është pjesëmarrëse këtë vit “Doni Foods”



“Doni Foods” ka marrë pjesë në “Fruit Logistica 2020”, ngjarja kryesore në botë për tregtinë globale të produkteve të freskëta. Kompania shqiptare, e specializuar në kultivimin, distribuimin dhe eksportin e produkteve të freskëta, mori pjesë për të tretin vit si ekspozues në një nga panairet më të mëdha.

Panairi “Fruit Logistica”, çdo vit mbledh mesatarisht 3,200 ekspozues dhe 78,000 vizitorë. Ai u mbajt me 5-7 Shkurt në Berlin, ku mblidhen kompani nga e gjithë bota që veprojnë në sektorin e agrobiznesit, si dhe eksportit dhe importit të produkteve të freskëta.

Lexo: 5 gënjeshtrat më të mëdha në industrinë ushqimore – A e dini se çfarë jeni duke ngrënë vërtet?

Ky panair është një platformë ideale që krijon mundësi vendtakimi global dhe lehtëson krijimin e kontakteve të reja, zgjerimin e partneriteteve si dhe identifikimin e blerësve potencial.

Këtë vit, një nga risitë e shumta, është se kompania Doni Foods po shfaqet me brandim të ri e cila ka kaluar nga “Doni Fruits” në “Doni Foods”. Ky ndryshim erdhi si nevojë për të përmbushur kërkesat e konsumatorëve duke ofruar një gamë më të gjerë të produkteve cilësore dhe të sigurta për shëndetin e tyre. Produktet e Doni Foods janë të çertifikuara me standarde ndërkombëtare nga programi i mirënjohur për sigurinë e prodhimeve bujqësore të freskëta, Global G.A.P, standard ky, i cili rritë besueshmërinë dhe sigurinë për klientët dhe konsumatorët.

Gjithashtu, risi tjetër për kompaninë “Doni Foods” është dizajni inovativ i stendës s “Fruit Logistica 2020”. Të inspiruar nga slogani “Nga Natyra në Jetë”, stenda është realizuar e tëra nga druri natyral. Idea ishte për të sjellur frymën e fermës dhe është i tëri i mbuluar me pemë dhe perime të freskëta. Bashkëpunëtorë kryesor për realizimin dhe organizimin e panairit si dhe për ribrandimin e  kompanisë “Doni Foods” është agjencia e marketingut në Kosovë “Zero Pozitive”.

Lexo: Agro Challenge, mundësia e të rinjve në fushën e agrobiznesit

Për më tepër, pjesëmarrja në këtë panair rrit mundësinë e zgjerimit të kapaciteteve eksportuese, një faktor vendimtar në rritjen e kapaciteteve të kultivimit dhe prodhimit, që do të ketë ndikim direkt në krijimin e vendeve të reja të punës.

Burimi: Gazeta Express

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0