Konfindustria mbështet vendimin e Gjykatës së Lartë lidhur me hapjen e rrugës për fiskalizimin e tregut të karburanteve. Vendimi i Gjykatës së Lartë, pas apelimit të ekzekutivit, vlerësohet si një nga shembujt e pakët të deritashëm, që shkon në përputhje me interesin publik në një nga sektorët më të rëndësishëm të ekonomisë kombëtare, që përbën rreth 10% të PPB me qarkullim mbi 1.5 miliard $/vit. Në sektorin e karburanteve në Shqipëri ka evazion fiskal, që krahësimisht shteteve të rajonit, vlerësohet, se mund të shkojë në mbi 200 milionë dollarë në vit, krahas vjedhjeve me volumet e shitura dhe cilësinë jashtë standardeve.
Konfindustria vlerëson, se pavarësisht përpjekjes së ekzekutivit për të zgjidhur rastin e sipërpërmendur, është pikërisht qeveria shqiptare, që e ka krijuar me vendim të saj ligjor një monopol, qartësisht në kundërshtim me interesin publik. Ndaj, sipas saj, kërkohet që qeveria të nxjerrë përgjegjësit përfaqësues të saj në kabinetin qeveritar, që bënë të mundur dhënien e monopolit të fiskalizimit të sektorit të karburanteve një kompanie private në kushte të përplasjes së interesit dhe jashtë çdo shembulli të ngjashëm ndërkombëtar të shteteve demokratike.
Krijimi dhe dhënia e një monopoli privat, duke zhveshur shtetin nga përgjegjësitë publike dhe për më shumë, pa garë të hapur, është shprehje e qartë e paaftësisë, subjektivitetit dhe korrupsionit qeveritar. Për më shumë, vendimi në fjalë ka shtyrë procesin e fiskalizimit të tregut të karburanteve me afër 2.5 vjet dhe me pasoja prej dhjetëra miliona dollarë humbje në buxhetin e shtetit. Gjithashtu, shteti shqiptar rrezikon qartësisht të penalizohet me dhjetra milionë dollarë në rastin e rradhës të paditjes së mundshme nga kompania private në gjykatat ndërkombëtare.
Lexo: Konfindustria: Stop amnistisë fiskale, pasaportës së artë dhe ligjërimit të kanabisit mjekësor
Konfindustria vlerëson, se koncesionet e dhëna privatëve në sektorin e karburanteve duhet të zhbëhen dhe t’u rikthehen agjensive publike. Veprimi i mësipërm duhet të fillojë nga koncesionet, që janë në fund të kontratës, sikurse është p.sh koncensioni i markimit të karburanteve. Krijimi i koncesioneve të paarsyetuara është një nga arsye e rëndimit të çmimit fundor të karburanteve.
Shqipëria ka çmimet krahasuese të karburanteve nga më të shtrenjtat në shkallë botërore. Kosto financiare për qytetarët, bizneset, buxhetin e shtetit dhe ekonominë kombëtare shtohen më shumë edhe nga abuzimet me cilësinë, volumet e shitura dhe shmangiet financiare të sektorit të karburanteve. Nëse, do të shtohen edhe pasojat mjedisore dhe shëndetësore të ardhura nga cilësia e karburanteve jashtë standartit, që tregëtohen në vend, pasojat janë edhe më të rënda.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.